کد خبر : 15299
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۴۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: ۵۶ هزار مسافر با ناوگان جاده ای گیلان جابجا شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: ۵۶ هزار مسافر با ناوگان جاده ای گیلان جابجا شدند
مدیرکل راهداری گیلان: از ابتدای طرح نوروزی در گیلان بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان به جز محورهای ورودی و خروجی مربوط به مسیر امام زاده هاشم، تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۰ هزار و 924خودرو بوده است.

 به گزارش پویشگران گیل :
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی 24 اسفندماه تا پایان روز گذشته 11هزار و 518 سفر با وسایل نقلیه عمومی “از مبدا داخل استان” انجام شد که ۵۶ هزار و 592 نفر در این سفرها جابجا شدند.
غلامعلی نیک‌فهم اظهار کرد: از این تعدادسفر ۶ هزار و 931 سفر درون‌استانی با 34 هزار و 331 مسافر و چهار هزار و 587 سفر برون استانی با 22 هزار و 261 مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان به انجام رسیده است.
وی بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان اول فروردین از مبدا داخل استان یک هزار و 238 سفر با 11 هزار و 481 مسافر به وسیله اتوبوس، هزار و یک سفر با 16 هزار و 239 مسافر با مینی بوس و 9هزار و 279 سفر با 28 هزار و 872 مسافر با سواری انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در ادامه گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از دستگاه های تردد شمار نصب شده در راه‌های مواصلاتی استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی 24 تا پایان روز اول فروردین، ۵۶۶ هزار و 387 وسیله نقلیه وارد و 364 هزار و ۶۵۴ خودرو از گیلان خارج شده است.
وی خاطر نشان کرد: آمار ورودی خودرو به استان گیلان طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد آمار خروجی نیز 14درصد افزایش یافته است ضمن اینکه بیشترین میزان ورودی از آزاد راه قزوین به رشت با 300 هزار و 78 خودرو و بیشترین میزان خروجی نیز از طریق محور چابکسر به رامسر با تردد 139 هزار و 163 خودرو ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان افزود: از ابتدای طرح نوروزی متوسط ساعتی تردد در محورهای مواصلاتی گیلان ۶۶۵ وسیله نقلیه در ساعت بوده که در این ایام اوج تردد در محورهای استان یکشنبه گذشته با متوسط ساعتی 859 خودرو به ثبت رسیده ‌است.
وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی در گیلان بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان به جز محورهای ورودی و خروجی مربوط به مسیر امام زاده هاشم، تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۰ هزار و 924خودرو بوده است.
شماره تلفن 141 مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات در ارتباط با وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان های همجوار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.