کد خبر : 10011
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۱۴

فرماندار رشت خبر داد؛ انجام بهسازی و آسفالت ۷۰ کیلومتر از راه های شهرستان رشت

فرماندار رشت خبر داد؛ انجام بهسازی و آسفالت ۷۰ کیلومتر از راه های شهرستان رشت
خوشبختانه در طی سال گذشته با آسفالت و بهسازی 75 کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان با صرف اعتباری حدود 250 میلیارد تومان، اقدامات خوبی در زمینه تحقق سیاست‌های محرومیت زدایی و توسعه‌ای دولت سیزدهم به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان صورت گرفته که به امید خداوند در سال جاری نیز با ترمیم و آسفالت 70 کیلومتر دیگر، این روند ادامه خواهد یافت.

به گزارش پویشگران گیل :
فرماندار رشت بر ضرورت توجه کافی به شبکه راه‌‌های شهرستان تاکید کرد و گفت: در سال جاری بهسازی و آسفالت 70 کیلومتر از راه های شهرستان در دستور کار قرار دارد
حمیدرضا امام پناهی در بازدید از عملیات در حال اجرای ترمیم، لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های حوزه بخشداری سنگر اظهار کرد: ظرفیت‌های گردشگری، کشاورزی، باغداری، دامپروری و صنایع دستی شهرستان رشت سبب گردیده تا سهم بزرگی از فعالیت‌های اقتصادی این شهرستان در پیوند با روستاها صورت گیرد.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی‌ها برای ترمیم و نگهداری از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی رشت از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: ترمیم، لکه‌گیری و روکش آسفالت راه سکاچا و چهار راه پل به اسلام‌آباد در بخش سنگر که به طول دوهزار و100 متر و پیش بینی اعتبار ۶ میلیارد تومان در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد می‌رسد.
فرماندار رشت تصریح کرد: خوشبختانه در طی سال گذشته با آسفالت و بهسازی 75 کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان با صرف اعتباری حدود 250 میلیارد تومان، اقدامات خوبی در زمینه تحقق سیاست‌های محرومیت زدایی و توسعه‌ای دولت سیزدهم به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان صورت گرفته که به امید خداوند در سال جاری نیز با ترمیم و آسفالت 70 کیلومتر دیگر، این روند ادامه خواهد یافت.
امام پناهی با بیان اینکه با گسترش امکانات پایه و تقویت زیرساخت‌ها در روستا، موجبات استقبال جمعیت مولد به ویژه جوانان و نوجوانان از ماندگاری در روستا را فراهم می‌شود، ادامه داد: با گسترش امکانات علاوه بر کمک به اقتصاد کشور، سبب جلوگیری از تبعات جبران ناپذیر مهاجرت و حاشیه‌نشینی می‌شویم.
فرماندار رشت با اشاره به اینکه گسترش، نگهداری و ترمیم شبکه راه‌ها، ارتباط مستقیمی با توسعه مناطق دارد، افزود: بهره مندی از راه مناسب، نقش مهمی در ثبات شغلی و درآمد خانوار ایفا می‌کند.
وی با بیان اینکه علاوه بر برنامه ریزی در جهت تولید و فروش فرآورده‌های روستایی، حضور گردشگران نیز یکی از مؤلفه‌های مؤثر بر رونق کسب و کار روستاییان است، اظهار کرد: راه مناسب و ایمن، از جمله الزامات فراهم آوردن زمینه حضور گردشگران در مناطق روستایی می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.