کد خبر : 14676
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

معصومه نیک‌کار

رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر:صادرات اولین محموله سیمان با کیفیت به روسیه در سال جدید

رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر:صادرات اولین محموله سیمان با کیفیت به روسیه در سال جدید
با پیاده سازی استراتژی‌های روز دنیا و همچنین بهره‌گیری از اندیشه متخصصین جوان،این واحد تولیدی توانست بمیزان قابل‌توجهی تولید و فروش خود را نسبت به سنوات قبل افزایش داده و باعث آرامش خیال مصرف کنندگان، ایجاد مطلوبیت و ثبات بازار عمرانی در استان گیلان شود.

به گزارش پویشگران گیل : با هدف‌گذاری دقیق در سال 1401،  ضمن احترام به کرامت انسانی و محیط زیست، رکورد تولید و تحویل کل ادوار شرکت سیمان خزر از بدو تاسیس، با تمرکز بر همدلی و جدیت ثبت گردید.
دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر با اعلام این مطلب گفت: این شرکت توانست با همت پرسنل پرتلاش خود علاوه بر ثبت رکورد تولید و تحویل کلینکر و سیمان از بدو تاسیس تاکنون، بیش از یک میلیارد و 191 هزار تن سیمان مرغوب در منطقه توزیع نماید.
دکتر جمال امیدی افزود: با توجه به سوابق تولید ثبت شده از ابتدای تاسیس شرکت سیمان خزر و علی‌رغم همه محدودیت‌های موجود منجمله تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و مشکلات و تامین انرژی (گاز ،برق، مازوت ) در تابستان و زمستان، این شرکت توانست در سایه پشتکار و تلاش همه کارگران و مدیران در تمامی سطوح ،ضمن ارتقای کیفیت محصولات و تنوع بیش از 10 نوع سیمان، بالاترین میزان تولید و تحویل کل ادوار خود را ثبت نماید.
اسحق جمال امیدی در همین راستا گفت: با پیاده سازی استراتژی‌های روز دنیا و همچنین بهره‌گیری از اندیشه متخصصین جوان،این واحد تولیدی توانست بمیزان قابل‌توجهی تولید و فروش خود را نسبت به سنوات قبل افزایش داده و باعث آرامش خیال مصرف کنندگان، ایجاد مطلوبیت و ثبات بازار عمرانی در استان گیلان شود.
وی در پایان افزود: مطالعات و مذاکرات جهت بازار صادراتی در حوزه کشورهای حاشیه دریای خزر (CIS) و همچنین اخذ کلیه گواهینامه‌های معتبرCE اروپا GOST روسیه انجام پذیرفته و انشاالله در سال 1402 اولین محموله صادراتی سیمان با کیفیت، بعد از سالها از بندرانزلی به مقصد بنادر روسیه صادر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.