کد خبر : 3667
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

استاندار گیلان: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در شرایط بحرانی

استاندار گیلان: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در شرایط بحرانی
آمادگی دستگاه‌های گیلان برای مقابله با بحران

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان از آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با بحران در استان خبر داد و گفت: مدیریت مصرف انرژی در شرایط بحرانی باید در اولویت‌ اصلی مردم قرار گیرد.
اسدالله عباسی در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران گیلان، اظهار کرد: بارش‌های زمستانه نعمت است که باید از آن بهترین بهره را گرفت.
وی با اشاره به تنش‌های آبی در استان و کشور، افزود: بارش‌های برف و باران در ارتفاعات موجب تقویت سفره‌های زیرزمینی می‌شود.
استاندار گیلان از آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با بحران در استان خبر داد و اضافه کرد: همه دستگاه‌ها در مدیریت بحران برف اخیر باید پای کار باشند.
عباسی با بیان اینکه مسئولیت در مقابله با بحران انسجام و وحدت در حرکت داشته باشند، گفت: اختیار داشتن امکانات و تجهیزات همراه با انسجام و همراهی دستگاه‌ها در مقابله با بحران نتیجه می‌دهد.
وی با تاکید بر هوشیاری و پای کار بودن دستگاه‌های خدمات رسان، افزود: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در شرایط بحرانی ارزیابی می‌شود.
استاندار گیلان با اشاره به ضرورت صرفه جویی انرژی در استان از سوی مردم، اضافه کرد: مدیریت مصرف انرژی در شرایط بحرانی باید در اولویت‌های اصلی مردم قرار گیرد.
عباسی با بیان اینکه مردم توصیه‌های مدیریت مصرف انرژی را جدی بگیرند، گفت: در حال حاضر که برودت هوا شکل جدی به خود نگرفته، مصرف گاز در استان به صورت غیرمعقول بالا رفته است که این موضوع باید کنترل و مدیریت شود.
وی با بیان اینکه استفاده از بولدوزر برای برف روبی باید در اولویت نهایی باشد، افزود: استفاده نامناسب از تجهیزات و امکانات در برف روبی، سبب تخریب زیرساخت‌های راه و آسفالت می‌شود.
استاندار گیلان از لغو مرخصی‌ها و مأموریت‌های خارج استانی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و بیان کرد: تمام مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی تا عادی شدن شرایط بحران در گیلان لغو شود.
عباسی با تاکید بر پرهیز از تردد غیرضرور از سوی مردم، اضافه کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در مناطق روستایی و شهری امکانات لجستیکی شأن را مستقر کنند.
وی از تأمین سوخت مورد نیاز نانوایی‌ها، افزود: بسترهای لازم برای تأمین نان مورد نیاز مردم فراهم شود.
استاندار گیلان با بیان اینکه مسافران تا اطلاع ثانوی به این استان سفر نکنند، گفت: تا زمان عادی شدن شرایط جوی و رفع بحران، از سفرهای غیرضرور به گیلان پرهیز شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.