کد خبر : 3609
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور: زن ایرانی هرگز بی عفت و بی حجاب نبوده است

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور: زن ایرانی هرگز بی عفت و بی حجاب نبوده است
دشمنان از الگو بودن زنان ایرانی در دنیا وحشت دارند

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور با اشاره به اینکه دشمن به دنبال القای الگوهای خود در فضای مجازی به جوانان ایرانی است، گفت: آنها از الگو بودن زن ایرانی در دنیا وحشت دارند.
سردار عباس بایرامی همزمان با وفات حضرت ام البنین (س) درمراسم تکریم از مادران و همسران شهدا در مسجد جامع اشکلک رحیم آباد، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) عالی‌ترین نمونه و الگوی شاخص زن مسلمان در تاریخ اسلام است.
وی با بیان اینکه شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام جنبه‌های زندگی شخصی و اجتماعی گنجینه درخشانی از سبک زندگی اسلامی و پیمودن راه سعادت در دنیا و آخرت است، افزود: همواره مادران شهدا با بصیرت فاطمی و زینبی در این مسیر گام برداشته‌اند.
بایرامی با اشاره به اینکه مادران و خانواده‌های شهدا در اجر معنوی شهدا و حماسه آفرینی آنان شریک هستند، ادامه داد: بدون شک کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از مؤثرترین مولفه‌ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش مادران و پدران شهدا چشمگیر و غیر قابل چشم پوشی است.
سردار بایرامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار و همه شهدای دفاع مقدس ستارگان درخشان تاریخ انقلاب اسلامی هستند و حماسه آفرینی و ایثار آنان در دفاع از انقلاب اسلامی هرگز فراموش نخواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه خانواده معزز شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند، اضافه کرد: قطعاً خدمت به آن‌ها یک وظیفه بزرگ دینی، ملی و انقلابی محسوب می‌شود.
رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور با اشاره به اینکه انقلاب امام راحل یک انقلاب بانوان بود، اضافه کرد: هنر امام این بود توانست زن به حاشیه رفته را بدون تبلور اجتماعی که بتواند تحول ساز باشد به میدان آورد.
– دشمن از حجاب زن ایرانی وحشت داردوی با تاکید بر اینکه تاریخ تمدن ایران نشان می‌دهد که یک زن ایرانی هرگز بی عفت و بی حجاب نبوده است، افزود: دریک دوره‌ای فرهنگ منحط غرب توسط خاندان پهلوی سبب شد زن ایرانی به حاشیه کشانده شود.
سردار بایرامی ادامه داد: آنان سعی کردند با الگو گیری از فرهنگ بردگی جنسی زن غربی، که غیر از لذت‌ها جنسی چیزی از زن بودن نمی‌فهمید از آن برای یک تاریخ تمدنی بزرگ با سابقه بزرگ ایران الگو برداری کند که چه اتفاقات ناگواری رخ داد.
وی به اغتشاشات و حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: کسی که زن را به خفت کشاند و میلیاردها دلار پول این ملت را به تاراج برد در آن سوی دنیا شعار زن زندگی آزادی سر می‌دهند.
سردار بایرامی تصریح کرد: در جنگ با داعش امثال شهید حسین پور، حق بین‌ها و شهدای مدافع حرم حاضر شد هزاران کیلومتر در خاک سوریه با دشمن بجنگد تا دختر ایرانی با عفت باقی بماند و در دنیا در عرصه‌های مختلف ورزشی، علمی حرف برای گفتن داشته باشد.
رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور افزود: امروز دشمن می‌خواهد الگوهایی را در فضای‌های مجازی که ساخته و پرداخته ذهن خودش است به جوان ایرانی نشان بدهند که بخشی ما مقصریم که نتوانستیم محتوا سازی برای جوانان خود بکنیم.
وی ادامه داد: دشمن از حجاب و الگو بودن زن ایرانی در دنیا وحشت دارد که روی بی حجابی سرمایه گذاری می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.