کد خبر : 3499
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:رشت شهر اولین‌ها در بخش‌های مختلف بویژه فرهنگی و هنری است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:رشت شهر اولین‌ها در بخش‌های مختلف بویژه فرهنگی و هنری است
شورای ششم رشت نگاهی هنرمندمحور و فرهنگی به مسائل دارد

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نگاه هنرمندمحور و فرهنگی به مسائل شورا گفت: استفاده از ظرفیت‌ هنرمندان، نخبگان فرهنگی و آموزشی برای توسعه و عمرانی و آبادانی شهری مورد توجه است.
محمدحسین واثق کارگرنیا در اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت، اظهار کرد: رشت شهر اولین‌ها در بخش‌های مختلف بویژه فرهنگی و هنری است.
وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهر رشت در بخش‌های مختلف، افزود: برای قرارگیری رشت در جایگاه واقعی خود باید همه تلاش کنند.
رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه هنرمندان نقش محوری در فرهنگ سازی جامعه دارند، گفت: نهادینه کردن فرهنگ مسئولیت پذیری در بین شهروندان و توجه به امورات فرهنگی و هنری در حوزه شهری از مهم‌ترین اهداف جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت است.
واثق کارگرنیا با تاکید بر تقویت روحیه مشارکتی شهروندان در مدیریت شهری، بیان کرد: نگاه مدیریت شهری رشت سپردن کارها به دست شهروندان است. وی ادامه داد: بسیاری از چالش‌ها و آسیب‌های شهری را می‌توان با زبان زیبا و شیوای هنر بیان کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اثرگذاری آثار هنری یک گفتمان و رویکرد است، گفت: بسیاری از آموزش‌ها و بایدها و نبایدهای شهری را می‌توان در قالب یک فیلم کوتاه به نمایش گذاشت و نتیجه مثبت و اثرگذار دریافت کرد.
واثق کارگرنیا با بیان اینکه شورای ششم رشت نگاهی هنرمند محور و فرهنگی به مسائل دارد، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان، نخبگان فرهنگی و آموزشی برای توسعه و عمرانی و آبادانی شهری سرلوحه کار شورای ششم رشت قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.