کد خبر : 16154
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان: افتخارآفرینان کاراته گیلان تجلیل شدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان: افتخارآفرینان کاراته گیلان تجلیل شدند
جهانبخش آرمان:امیدوارم با تلاش و تعامل در جهت رشد و گسترش رشته‌های ورزشی در گیلان مثمر ثمر باشیم.

 به گزارش پویشگران گیل :
جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت:هیچ قهرمانی و مقامی اتفاقی به دست نمی‌آید مگر اینکه سه مولفه مهم در کنار هم قرار گیرد.
نخستین مولفه انگیزه و تلاش خود فرد است که برای رسیدن به قله قهرمانی باید مشقات زیادی را تحمل کند.دومین عامل نقش مربیان است که رشد دهنده هستند و استعدادها را پرورش می‌دهند و آیتم سوم حمایت‌های خانواده از ورزشکاران است این سه مولفه برای یک ورزشکار و قهرمان به جهت رسیدن به جایگاه اصلی و درخشش لازم و ضروری است.
وی با اشاره به نقش هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان از نظر حمایت از ورزشکاران گفت:نقش هیات‌های مربوطه رشته‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان نیز حائز اهمیت است.هیات‌های ورزشی موتور محرکه ورزش در استان و شهرستان‌ها هستند در برخی از رشته های ورزشی نقش هیات و اداره پررنگ است اما برخی از هیات‌ها استان دچار روزمرگی شده اند که در این خصوص تجدید نظری از سوی معاونت توسعه قهرمانی صورت گرفته است.
آرمان اظهار امیدواری نمود: امیدوارم با تلاش و تعامل در جهت رشد و گسترش رشته‌های ورزشی در گیلان مثمر ثمر باشیم.
سردار سیدعلی آقا زاده نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم خطاب به مدال آوران و افتخارآفرینان کاراته استان عنوان کرد:شما قهرمانان در خط مقدم افتخارآفرینی برای کشور بودید و به شما عزیزان خدا قوت عرض کرده و از تمامی کسانی که از ورزشکاران حمایت می کنند تشکر و قدردانی می کنم.
وی با اشاره به لزوم گسترش ورزش همگانی و قهرمانی گفت:وظیفه همه ماست که برای نشاط و سلامت جامعه ورزش همگانی را رشد دهیم و همچنین در حمایت از پرورش استعدادهای ورزشی و قهرمانی بکوشیم.
وی با بیان اینکه مردم گیلان علاقمند به ورزش هستند اذعان داشت:ضرورت دارد که این ظرفیت و علاقه اجتماعی که در استان وجود دارد به سمت ورزش هدایت شود ونمایندگان مجلس نیز در زمینه ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی در استان،پیگیر و همراه هستند.
سردار آقازاده ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت:متولیان ورزش استان تیمی دلسوز و خیرخواه هستند و فعالیت‌های خوبی را در جهت توسعه ورزش گیلان تا کنون انجام داده اند.
محمدرضا اصلاحی سرپرست هیات کاراته گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت:تمامی تلاش ما براین است که ورزشکاران گیلان بتوانند در میادین بین المللی موجب اهتزار پرچم پر افتخار ایران اسلامی در جهان باشند گفتنی است در پایان این نشست از افتخار آفرینان کاراته گیلان با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.