کد خبر : 3346
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

استاندار گیلان: قیمت‌گذاری برگ سبز چای به زودی انجام می‌شود

استاندار گیلان: قیمت‌گذاری برگ سبز چای به زودی انجام می‌شود

به گزارش پویشگران گیل: استاندار گیلان با بیان اینکه معوقات چایکاران به زودی پرداخت می‌شود، گفت: قیمت گذاری برگ سبز چای به زودی انجام شده و تلاش می‌کنیم قیمت منصفانه‌ای در این بخش در نظر گرفته شود. اسدالله عباسی در حاشیه نشست مشکلات و چالش‌های صنعت چای در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: توجه به

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان با بیان اینکه معوقات چایکاران به زودی پرداخت می‌شود، گفت: قیمت گذاری برگ سبز چای به زودی انجام شده و تلاش می‌کنیم قیمت منصفانه‌ای در این بخش در نظر گرفته شود.
اسدالله عباسی در حاشیه نشست مشکلات و چالش‌های صنعت چای در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: توجه به تولیدات کشاورزی بویژه صنعت چای یکی از برنامه مهم و راهبردی دولت سیزدهم است که با جدیت در گیلان دنبال می‌شود.
وی چای را یکی از محصولات استراتژیک و حیاتی گیلان برشمرد و بیان کرد: تقویت زنجیره ارزش تولید و بهره وری در صنعت چای باید در اولویت قرار گیرد.
استاندار گیلان با بیان اینکه معوقات چایکاران به زودی پرداخت می‌شود، گفت: قیمت گذاری برگ سبز چای به زودی انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم قیمت منصفانه‌ای را در این بخش در نظر بگیریم تا رضایتمندی در هر دو بخش کشاورز و صنعت ایجاد شود.
عباسی با اشاره به تشکیل جلسه زودهنگام با وزیر جهاد کشاورزی در راستای حل مشکلات و چالش‌های پیش روی کشاورزی استان، بیان کرد: در حال دسته بندی مشکلات و موانع تولیدات کشاورزی گیلان هستیم تا در راستای رفع آن اقدامات بعدی را برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.