کد خبر : 2939
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

استاندار گیلان: ارتباط صنعت و دانشگاه یکی از مؤلفه‌های مهم توسعه و پیشرفت است

استاندار گیلان: ارتباط صنعت و دانشگاه یکی از مؤلفه‌های مهم توسعه و پیشرفت است
وجود کارگاه‌های فنی و آموزشی و زیرساخت‌های آموزشی در دانشکده سیدالشهدا رستم آباد می‌تواند محقق کننده ارتباط زنجیره صنعت و دانشگاه باشد.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان ارتباط صنعت و دانشگاه را یکی از مؤلفه‌های مهم توسعه و پیشرفت برشمرد و گفت: وجود کارگاه‌های فنی و آموزشی و زیرساخت‌های آموزشی می تواند این رابطه را محقق کند.
اسدالله عباسی در حاشیه افتتاح دانشکده فنی حرفه‌ای سیدالشهدا رستم اباد، اظهار کرد: این مجموعه آموزشی در زمینی به مساحت پنج هکتار و ۱۴ هزار ۵۰۰ متر ابنیه با مشارکت خیرین در رستم آباد ساخته شده است.
وی با بیان اینکه رودبار منطقه صنعتی است، افزود: احداث دانشکده فنی حرفه‌ای سیدالشهدا رستم آباد بعد از زلزله ۶۹ رودبار انجام شد و رویکرد صنعتی و آموزشی دارد.
استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت خوابگاهی ۴۰۰ دانشجو در مرکز آموزشی سیدالشهدا رستم آباد، بیان کرد: این مجموعه آموزشی می‌تواند بخش اعظمی از نیازهای آموزش فنی را در گیلان و شهرستان رودبار پوشش دهد.
عباسی، ارتباط صنعت و دانشگاه را یکی از مؤلفه‌های مهم توسعه و پیشرفت برشمرد و اضافه کرد: وجود کارگاه‌های فنی و آموزشی و زیرساخت‌های آموزشی در دانشکده سیدالشهدا رستم آباد می‌تواند محقق کننده ارتباط زنجیره صنعت و دانشگاه باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.