کد خبر : 2758
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

استاندار گیلان

استاندار گیلان مطرح کرد؛بهره برداری از ظرفیت‌های شهرستان آستارا

استاندار گیلان مطرح کرد؛بهره برداری از ظرفیت‌های شهرستان آستارا
یکی از مزیت‌های بسیار مهم استان گیلان بخش گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی است

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان با اشاره به بهره برداری از ظرفیت‌های گردشگری، اقتصادی و کشاورزی شهرستان آستارا گفت: از سرمایه گذاری در این بخش ها حمایت می شود.
اسدالله عباسی در حاشیه سفر به شهرستان آستارا از روند کار پایانه حمل و نقل صادراتی کالا، پروژه گردشگری تالاب بین‌المللی استیل، منطقه گردشگری و تله کابین حیران و نیز مسیر ریل‌گذاری راه آهن رشت- آستارا در این شهرستان بازدید کرد.
استاندار گیلان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: یکی از مزیت‌های بسیار مهم استان گیلان بخش گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی است که شهرستان آستارا با داشتن این مزیت‌ها مانند گردنه حیران که یک منطقه بکر و زیبا است.
وی با اشاره به حمایت‌های انجام گرفته از سرمایه گذارانی که در این منطقه سرمایه گذاری کرده‌اند، افزود: از یکسال گذشته تلاش کردیم همه این موارد را رفع کنیم.
عباسی به اقدامات انجام گرفته در مجموعه گردشگری هتل و تله کابین حیران اشاره کرد و گفت: سرمایه گذار این مجموعه یکی از سرمایه گذاران نمونه استان است که با تمام توان ظرفیت‌های این منطقه را به کار گرفته است و ما نیز موظف هستیم زیرساخت‌هایی مانند گاز و فناوری اطلاعات را در اختیار این مجموعه بگذاریم.
وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی پایدار با سرمایه‌گذاری در این مجموعه ایجاد شده است که هر روز بیشتر می‌شود و امید می‌رود بتوانیم به درستی استفاده کنیم و در سایر مجموعه‌ها مانند تالاب استیل و ساحل نیز همین امکانات وجود دارد.
عباسی با اشاره به مزیت‌های بخش کشاورزی و محصولات شهرستان آستارا همچون کیوی و برنج گفت: دستور تسریع کار در بخش ترانزیت کالا و ایجاد پایانه‌ای برای کامیون‌هایی که در شهر مشکل ایجاد کرده بودند داده شد تا مشکلی پیش نیاید.
استاندار گیلان ادامه داد: به بحث اشتغال، مسکن و سایر موارد نیز امروز در نشستی با حضور همه مسئولان ورود می‌کنیم و تصمیم‌هایی که در جریان این بازدیدها گرفته شد، مصوب خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.