کد خبر : 8657
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

شهدا با گام نهادن در مسیری الهی،تنها با خدا معامله نمودند

شهدا با گام نهادن در مسیری الهی،تنها با خدا معامله نمودند
شهیدان از تعلقات دنیایی رها شده و با حرکت در مسیری معنوی و گام نهادن در راهی الهی تنها با خدا معامله نمودند

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق فرمانده پایگاه بسیج و نماینده امور ایثارگران این مجموعه با خانواده شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا دیدار نمودند .
به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، به مناسبت هجدهم مردادماه روز شهدای مدافع حرم،علی حسین‌نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق سرهنگ حبیبی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان با خانواده شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت‌نیا دیدار نمودند .
در این دیدار که فرمانده پایگاه بسیج شهید فیاض بخش و نماینده امور ایثارگران تامین اجتماعی گیلان نیز در آن حضور داشتند علی حسین‌نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و پاسداشت حماسه سازی ها و رشادتهای آنها ،اظهار داشت: هرچه داریم از شهدا داریم و خود را علاوه بر تجدید بیعت با آرمانهای این عزیزان و صیانت و پاسداری از خونشان، قدردان خانواده های آنها که تربیت این انسان‌های وارسته را برعهده داشته اند میدانیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهیدان از تعلقات دنیایی رها شده و با حرکت در مسیری معنوی و گام نهادن در راهی الهی تنها با خدا معامله نمودند، بصیرت و معرفت حاصل از نورانیت ایمان و تقوا را از ویژگی‌های این عزیزان دانستند.
پدر،مادر و برادر این شهیدوالامقام در این دیدار به بیان خاطراتی از خصلت های اخلاقی رفتاری و منش و مردمداری شهید سیداسماعیل سیرت‌نیا پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.