کد خبر : 8685
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

هیأت مدیره جدید مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان گیلان انتخاب شدند

هیأت مدیره جدید مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان گیلان انتخاب شدند
باید با همدلی در رفع كمبود فضاهای آموزشی تلاش نموده و با همت وكوششی خستگی ناپذیر محیط‌های زیبا، ایمن و جدید برای آینده سازان میهن اسلامی را فراهم کنیم.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان گفت:مدرسه‌سازی همیشه ی تاریخ ماندگار خواهد بود و شما خیرین توفیق دارید در ماندگاری این فرهنگ مقدس نقش آفرین باشید.
به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان جلسه عمومی عادی هیات امنا و انتخابات هیات مدیره و بازرسان مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور اعضا هیات امنا و هیات مدیره و بازرسان قبلی و مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در محل سالن جلسات اداره کل نوسازی مدارس استان برگزار و با رأی گیری مستقیم، اعضای هیأت مدیره جدید انتخاب شدند.
دقیق در این جلسه با بر شمردن ارزش کار خیر، گفت: امروز برای ما افتخار است میزبان عزیزانی باشیم که از دارایی خود در راه توسعه زیرساخت‌های آموزشی عاشقانه می‌گذرند.
وی با بیان اینکه کار مدرسه سازی همیشه ی تاریخ ماندگار خواهد بود، تصریح نمود: شما خیرین توفیق دارید در ماندگاری این فرهنگ مقدس نقش آفرین باشید.
مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان، ابراز داشت: انتظار داریم انتخابات براساس دستورالعمل های موجود و با رعایت قوانین مربوط برگزار و همه باید در روند بهتر برگزاری این انتخابات تلاش کنیم.
وی ضمن قدردانی از همراهی خیرین مدرسه‌ساز در احداث فضاهای آموزشی و مدارس استان بر نقش محوری و سازنده خیرین مدرسه ساز تاکید کرد.
دقیق در پایان اذعان داشت: باید با همدلی در رفع كمبود فضاهای آموزشی تلاش نموده و با همت وكوششی خستگی ناپذیر محیط‌های زیبا، ایمن و جدید برای آینده سازان میهن اسلامی را فراهم کنیم.
در پایان این جلسه انتخابات هیات رئیسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان برگزار شد و میرمسعودی به عنوان رئیس هیات مدیره،جواهری نایب رئیس و عاشوری به عنوان خزانه دار مجمع خیرین مدرسه ساز استان برای مدت ۲ سال انتخاب شده و همچنین یعقوبی نیز به عنوان مدیرعامل این مجمع توسط اعضای هیات مدیره جدید انتخاب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.