کد خبر : 13854
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۰۹

افتتاح مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج گیلان

افتتاح مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج گیلان
خوشبختانه هم اینک نیز بسیجیان این استان فعالیت مناسبی در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری دارند

به گزارش پویشگران گیل:
مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج سپاه قدس گیلان روز چهارشنبه با حضور مسئولانی از سپاه استان در رشت افتتاح شد.
در آیین افتتاحیه این مرکز فرهنگی هنری که در ساختمان اقشار بسیج گیلان در رشت مورد بهره برداری قرار گرفت، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و سایر مسئولان این نهاد، بسیجیان ، مسئولان فرهنگی هنری گیلان و همچنین خانواده تعدادی از شهدای مدافعان حرم این استان حضور داشتند.
معاون امور فرهنگی سپاه قدس استان گیلان در حاشیه افتتاح این مرکز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مجموعه با همت سپاه قدس گیلان راه اندازی شده و شامل بخش‌های مختلف تولیدات محتوای فرهنگی هنری در راستا با حوزه‌های انقلابی است.
سیدغلامرضا امیری افزود: خانه فیلم و نمایش ، خانه سرود و موسیقی ، خانه هنرهای تجسمی ، خانه هنرهای دیجیتال ، استودیو صوت و تصویر هنری از بخش‌های مختلف مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج است که مورد افتتاح قرار گرفت.
وی ادامه داد: این مجموعه برای استفاده بسیجیان سراسر استان گیلان در بخش های مختلف فرهنگی هنری در حوزه انقلابی مورد استفاده قرار می گیرد که تولید فیلم‌های انقلابی به مناسبت های مختلف، تهیه و اجرای سرود و نماهنگ‌های انقلابی ، مونشن گرافی ، هنرهای دیجیتالی و سایر محتویات هنری فرهنگی بسیجیان در این مرکز انجام می‌شود.
معاون امور فرهنگی سپاه قدس گیلان بیان کرد: خوشبختانه هم اینک نیز بسیجیان این استان فعالیت مناسبی در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری دارند و امید است که با افتتاح این مرکز، شاهد فعالیت گسترده و بیشتری توسط بسیجیان در حوزه های انقلابی در بخشهای فرهنگی هنری باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.