کد خبر : 10107
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

زمان بندی پرداخت دیون شهرداری رشت به تامین اجتماعی

زمان بندی پرداخت دیون شهرداری رشت به تامین اجتماعی
شهرداری رشت بابت بیمه پرسنل دیونی در قبال تامین اجتماعی بر عهده دارد و طی صحبتی که در این باره با سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت انجام دادم ، وی اعلام کرد که برنامه زمان بندی پرداخت این دیون تعریف و در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: شهرداری رشت از گذشته بابت حق بیمه پرسنل و… دیونی به تامین اجتماعی داشته است که برنامه زمان بندی پرداخت آن توسط سرپرست شهرداری تعریف و در دستور کار قرار گرفته است.
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت ، محمد حسین واثق ‌کارگرنیا امروز در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به همراه جمعی از اعضای شورا و سرپرست شهرداری رشت با تبریک هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: آقای حسن کریمی کرنق از مجموعه تامین اجتماعی هستند که در این دوره به عنوان عضو شورای رشت نیز مشغول به خدمت می باشند و در تمامی ساعات پیگیر رفع مشکلات شهروندان در حوزه تامین اجتماعی و مباحث حوزه مدیریت شهری هستند که تلاش های این همکار شورایی شایسته تجلیل است.
وی با تاکید به تعامل و ارتباط دو سویه ما بین تمامی دستگاه های حاکمیتی و خدمات رسان افزود: تمامی دستگاه ها همانند حلقه های زنجیر به یکدیگر متصل هستند و هر اندازه این تعامل بیشتر باشد یقینا خدمات ارزنده تر و ماندگاری به مردم ارائه می شود.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت به دیون شهرداری رشت در قبال تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: شهرداری رشت بابت بیمه پرسنل دیونی در قبال تامین اجتماعی بر عهده دارد و طی صحبتی که در این باره با سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت انجام دادم ، وی اعلام کرد که برنامه زمان بندی پرداخت این دیون تعریف و در دستور کار قرار گرفته است.
کارگرنیا با اشاره به اینکه مردمان رشت شایسته دریافت بهترین خدمات هستند افزود: شورا و شهرداری رشت آمادگی اجرای پروژه های مشترک با اداره کل تامین اجتماعی گیلان را در راستای رفع مشکلات مردم و جامعه کارگری دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.