کد خبر : 11378
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

برگزاری ۳۰۵ کارگاه آموزشی کتابخانه های عمومی گیلان با تاکید بر توانمند سازی بانوان

برگزاری ۳۰۵ کارگاه آموزشی کتابخانه های عمومی گیلان با تاکید بر توانمند سازی بانوان
: ۶ کارگاه از کارگاه های برگزار شده با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای گیلان انجام شد و پذیرفته شدگان مدرک بین المللی دریافت کردند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان اعلام کرد : ۳۰۵ کارگاه آموزشی با تاکید بر توانمند سازی بانوان طی یک سال گذشته از سوی این نهاد برنامه ریزی و برگزار شد و اینک این سلسله برنامه بر اساس نیاز سنجی های جدید و بدلیل استقبال مخاطبان اداره کل کتابخانه های عمومی استان ادامه خواهد یافت.
پریسا کرمی با بیان اینکه حدود پنج هزار نفر از اعضای تحت پوشش این نهاد و کتابدران در کارگاه های آموزشی یادشده شرکت کردند،افزود: آشنایی با اصول و مفاهیم کارآفرینی، کارآفرینی اجتماعی، کارآفرینی و تصیم گیری در بازار ،کارآفرینی و کار تیمی،مهارت های اجتماعی در کسب و کارهای نوپا ،کاربردهای تجارت الکترونیکی خانواده و بهداشت روانی، مدیریت بحران اجتماعی خانواده و رفتارهای پرخطر نوجوانان برخی از محورهای برگزاری کارگاه های آموزشی بوده اند.
وی اظهار داشت: ۶ کارگاه از کارگاه های برگزار شده با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای گیلان انجام شد و پذیرفته شدگان مدرک بین المللی دریافت کردند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان ادامه داد: ۲ کارگاه سوخت نگاری روی چوب ، برق کار ساختمان ، مکانیک برق خودرو ، تعمیرات لوازم خانگی و معرق عناوین کارگاه های یادشده است که به جز برق کار ساختمان مابقی عناوین برای بانوان برگزار شده است.
به گفته کرمی برای آموزش در این کارگاه ها از استادان متخصص همان حوزه با همکاری دستگاه های اجرایی متولی بهره گرفته شده است.
وی گفت:کارآفرینی با تقویت کسب و کار محلی ،صنایع دستی،هنرهای خانگی، تجسمی، نمایشی ،زبان خارجی، سوادآموزشی و کمک درسی و ارتقاء سواد اجتماعی بخشی از محورهای کارگاه های آموزشی است که با تاکید بر اشتغالزایی و افزایش توانمند مندی کارآفرینی برگزار می شود.
۸۵ کتابخانه عمومی زیر نظر اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان فعال هستند که در تمامی آنها کارگاه های آموزشی برپا می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.