کد خبر : 12468
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

بازدید معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور از پروژه‌های محرومیت‌زدایی گیلان

بازدید معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور از پروژه‌های محرومیت‌زدایی گیلان
جهت تکمیل و بهره برداری از شبکه فاضلاب منطقه نخودچر ، دو قرارداد به طول ۸ هزار متر با مبالغ اولیه ۲۴۶ هزار میلیون ریال در دست اجراست.

به گزارش پویشگران گیل:
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور از طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان گیلان در راستای محرومیت زدایی بازدید کرد.
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مازیار علی پور مدیرعامل این شرکت در بازدید مهندس آقازاده معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور از پروژه های محرومیت زدایی شهرستان املش اظهار داشت: ۱۹ روستای شهرستان املش با بیش از ۲ هزار خانوار و ۶ هزار نفر جمعیت از سایت آبرسانی حسین آباد خرشتم بهره مند خواهند شد.
وی همچنین در ادامه بازدید از سایت شهید خوش سیرت آستانه اشرفیه افزود: با اجرای خط انتقال مربوط به این سایت، بیش از ۳۳ هزار خانوار و ۹۳ هزار نفر جمعیت از ۱۴۶ روستای شهرستان های لنگرود، لاهیجان و آستانه اشرفیه از این طرح آبرسانی بهره مند خواهند شد.
گفتنی است طرح آبرسانی به ۷۱۱ روستای استان گیلان در راستای محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان طی ۳۰ ماه با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج سازندگی اجرا خواهد شد.
پروژه های فاضلاب رشت
این گزارش حاکی است؛ مهندس آقازاده در حاشیه بازدید از طرحهای جهاد آبرسانی گیلان از پروژه‌های فاضلاب شهر رشت نیز بازدید کرد.
در بازدید آقازاده معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ،علیرضا غیاثی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای گیلان با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب زون غربی رشت اظهار داشت: جهت تکمیل و بهره برداری از شبکه فاضلاب منطقه نخودچر ، دو قرارداد به طول ۸ هزار متر با مبالغ اولیه ۲۴۶ هزار میلیون ریال در دست اجراست.
وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی این پروژه تصریح کرد: با تکمیل آن ۶ هزار نفر از ساکنین منطقه فوق از فاضلاب بهداشتی بهره مند خواهند شد.
غیاثی در ادامه با تشریح روند اجرای پروژه شبکه فاضلاب منطقه میرابوالقاسمی رشت افزود: جهت تکمیل و بهره برداری از زون k ، قراردادی به طول ۱۴۰۰ متر با مبالغ اولیه ۴۵ هزار میلیون ریال در دست اجراست که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با تکمیل این پروژه و احتساب شبکه های اجرا شده حدود ۱۰ هزار نفر از ساکنین این منطقه از فاضلاب بهداشتی بهره مند خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.