کد خبر : 8700
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۴

(( جشنواره تامین اجتماعی – خانه من )) برگزار می‌شود

(( جشنواره تامین اجتماعی – خانه من )) برگزار می‌شود
اولین جشنواره (( تامین اجتماعی – خانه من )) درقالب ارسال آثار با موضوع تامین اجتماعی و خدمات و تعهدات این سازمان و با هدف ارتقاء آگاهی‌های شهروندان،تقویت اعتماد در شرکای اجتماعی، نگاه واقعی به تامین اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی در آستانه 25 تیرماه ( روز تامین اجتماعی) با موضوع خدمات و تعهدات سازمانی جشنواره آثار هنری در قالب یادداشت و مقاله ، پوستر، موشن گرافی و کلیپ، شعر، داستان و نقاشی در دو گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسالان برگزار می‌نماید.
به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، با توجه به در پیش بودن هفته تامین اجتماعی و همسو با برنامه های فرهنگی اجتماعی و ارتباطی با جامعه هدف، اولین جشنواره (( تامین اجتماعی – خانه من )) درقالب ارسال آثار با موضوع تامین اجتماعی و خدمات و تعهدات این سازمان و با هدف ارتقاء آگاهی‌های شهروندان،تقویت اعتماد در شرکای اجتماعی، نگاه واقعی به تامین اجتماعی به عنوان یک مفهوم عام و وسیع ،مشارکت همگانی و… در دو گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسالان به شرح ذیل برگزار می‌شود.
این جشنواره در بخش کودکان و نوجوانان در رشته‌های نقاشی، عکس و فیلم، داستان ،شعر ( بصورت ضبط کلیپ از فرزندان)،خاطره و در بخش بزرگسالان در رشته های یادداشت و مقاله ، عکس و فیلم ،شعر (به صورت سروده شخصی) و موشن گرافی و کلیپ‌های تولیدی از تاریخ ۱۰ خرداد آغاز می‌گردد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۱۰ خرداد لغایت ۱۰ تیرماه از طریق واتس اپ به شماره همراه ۰۹۱۱۵۹۶۰۷۸۰ ارسال نمایند.
ذکر نام و نام خانوادگی ، کدملی و شماره بیمه یا مستمری برای مشمولین سازمان و اعضای خانواده آنها به همراه تاریخ تولد خالق آثار الزامی است.
به مناسبت ۲۵ تیرماه روز تامین اجتماعی از بیست و پنج اثر برگزیده شامل نفرات اول تا سوم رشته‌های مختلف و یک نفر به عنوان ارائه دهنده اثر ویژه در این مناسبت تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.