کد خبر : 7163
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۵

ترافیک ورودی به استان آرام گرفت

ترافیک ورودی به استان آرام گرفت
در زمان حاضر سایر محورهای استان با توجه به این حجم ورودی خودرو متراکم و پر ازدحام است.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از افزایش ۲۵۴ درصدی ورودی خودرو به استان در ۲ روز اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک ورودی خودروها به استان روان است.
سرهنگ جاور صفاری با اشاره به ورود خودروها به استان و ایجاد ترافیک در ورودی‌های گیلان از عصر یکشنبه هفته جاری اظهار داشت: طی ۲ روز گذشته افزون بر ۱۹۲ هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شدند که از این تعداد ورود ۱۰۹ هزار خودرو مربوط به روز گذشته بود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک ورودی‌های استان عادی و روان است، افزود: در زمان حاضر سایر محورهای استان با توجه به این حجم ورودی خودرو متراکم و پر ازدحام است.
سرهنگ صفاری ادامه داد: در حال حاضر ترافیک محور رشت – لنگرود سنگین اما روان و محور رشت – انزلی به‌ ویژه در محدوده منطقه آزاد انزلی سنگین گزارش شده است.
وی همچنین به تصادفات ۴۸ ساعت گذشته نیز اشاره و بیان کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته یک نفر در تصادفات رانندگی کشته و ۱۴ نفر مصدوم شدند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان علت ۶۳ درصد تصادفات ۴۸ ساعت گذشته را عدم توجه به جلو اعلام کرد و با اشاره به بارش باران و کاهش دید و لغزنده بودن جاده‌های استان از رانندگان خواست تا سرعت مطمئنه را رعایت و از سبقت‌های غیر مجاز و حرکات خظر آفرین برای ترددی ایمن در راه‌ها بپرهیزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.