کد خبر : 13223
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

معصومه نیک کار

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور: کیفیت باید رکن اصلی اجراها باشد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور: کیفیت باید رکن اصلی اجراها باشد
اجرای با کیفیت کار در کمترین زمان از اهداف اصلی بوده و در این زمینه تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت:برنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن با حداقل قیمت این واحدها در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ،با سفر به گیلان به همراه جمعی از مسئولان استان از عملیّات اجرایی پروژه‌های فاز ۵ پروژه حضرت فاطمه الزهرا (۶۰ واحدی) رشت، و طرح اقدام ملی مسکن (۶۲۷ واحدی رشت و ۳۶ واحدی بندرانزلی) بازدید نمود.
براساس این گزارش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، طرح ها ملی مسکن را یک طرح ارزشمند دانست و افزود: برنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن با حداقل قیمت این واحدها در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
وی با ابراز امید واری، گفت: با اجرای این طرح بسیار بزرگ و کم نظیر در حوزه ساخت مسکن شهری بتوانیم خدمت خوبی به اقشار کم درآمد ارائه دهیم.
تدبیری مناسب برای ایجاد تعادل نسبی
نیکزاد طرح ها ملی مسکن را تدبیری مناسب برای ایجاد تعادل نسبی در اقتصاد خواند و گفت: باید تلاش شود عملیات مربوط به مسکن و طرح‌های ملی مسکن به سمتی برود که بخش تشریفاتی مسکن از بین برود و شاهد نقطه تعادل در اقتصاد کلان باشیم تا مسکن نیز جایگاه خود را پیدا کند.
نیکزاد افزود: در اجرای پروژه ها کیفیت حائز اهمیت بوده و می بایست سر لوحه کارها قرار گیرد. علیرغم دیدن کمیت ،کیفیت باید رکن اصلی اجراها باشد و آنرا ملاک کار دانسته بطورجدی آن را در نظر داشته باشند.
وی اضافه کرد: سه عامل اصلی در اجرای پروژه ها را که نیازمند کنترل و پیگیری می باشد ،شامل کیفیت درکار و سرعت در انجام و قیمت تمام شده اعلام نمود.
در پایان بازدید دکتر نیکزاد با تجلیل از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در اجرای پروژه های طرح اقدام ملی ، نكات لازم برای تسریع در کار را تشریح کرد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در حین باز دید گزارش کاملی از روند اجرایی هر پروژه به صورت جداگانه ارائه نمود و گفت: اجرای با کیفیت کار در کمترین زمان از اهداف اصلی بوده و در این زمینه تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست.
مهندس دائمی در خصوص پروژه ۶۲۴ واحدی طرح اقدام ملی مسکن رشت گفت: این پروژه ۶۲۴ واحدی در زمینی به مساحت ۹۴۴۱۸ متر مربع در ۱۴ بلوک طراحی و بصورت بنیاد ساخت در حال احداث است.
وی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن تعداد ۱۵۷۴ واحد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اختصاص یافت و تاکنون ۵۶ قطعه در ۱۰ شهر (کیاشهر-لنگرود- صومعه سرا-رودسر-بندرانزلی-رشت-شفت-ماسال-سیاهکل-مرجقل) از اداره راه و شهرسازی استان تملک گردید.
دائمی در بازدید از فاز ۵ پروژه حضرت فاطمه الزهرا رشت گفت: این پروژه در زمین به مساحت ۲۸۸۰ متر مربع با زیربنای ۹۱۴۸ در ۶ بلوک ۵ طبقه (۶۰ واحد) در حال احداث است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه ۳۶ واحدی بندرانزلی اضافه کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۸۸۷ متر مریع با زیر بنای کل پروژه ۵۰۰۰ مترمریع به صورت ۶ طبقه روی پیلوت در دست احداث است.
گفتنی است دراین بازدید مهندس سهرابی معاون امور مسکن شهری، مهندس بابایی معاون مسکن شهری بنیادمسکن گیلان وجمعی از دیگر مسئولان حضور داشتند. .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.