کد خبر : 8390
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

کاراته کاران گیلانی ۹ مدال مسابقات لیگ کشور را کسب کردند

کاراته کاران گیلانی ۹ مدال مسابقات لیگ کشور را کسب کردند
در رقابت‌های لیگ کاراته وان پسران کشور در رده سنی نوجوانان نیز،در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم آرش آقاجانی ورزشکار شایسته گیلانی مدال نقره و مقام نایب قهرمانی را کسب کرد، همچنین سورنا بهزاد دیگر کاراته‌کار گیلانی توانست به مدال برنز این مسابقات دست یابد

به گزارش پویشگران گیل:
در سومین دوره از مسابقات لیگ کاراته وان ایران در بخش پسران، ورزشکاران گیلانی موفق به کسب ۹ مدال شدند.
مدیر روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان گفت: در جریان این رقابت‌ها که در سالن ورزشی فتح دانشگاه علوم تحقیقات تهران برگزار شد ، کاراته‌کاهای گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۶ مدال برنز شدند.
فاطمه ریحانی افزود: در نخستین مرحله از سومین دوره رقابت‌های لیگ کاراته وان ایران که در رده‌های سنی مختلف در بخش پسران انجام شد، در رده سنی جوانان و در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم،امیدرضا درویش‌طلب و در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم فرزام صادقی از گیلان موفق به کسب مدال برنز و مقام سومی شدند.
وی افزود: در رقابت‌های رده سنی امید نیز، در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم علی نوروزی کاراته‌کار شایسته استان گیلان با درخشش خود به دیدار نهایی راه یافت و در نهایت مدال نقره و مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.
وی بیان کرد: در همین رده سنی،در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم آرین پورمحمد از گیلان موفق به کسب مدال برنز شد و در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم ابوالفضل صفری‌نژاد مدال برنز این دوره از مسابقات را تصاحب کرد.
مدیر روابط عمومی هیات کاراته گیلان اضافه کرد: در رقابت‌های لیگ کاراته وان پسران کشور در رده سنی نوجوانان نیز،در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم آرش آقاجانی ورزشکار شایسته گیلانی مدال نقره و مقام نایب قهرمانی را کسب کرد، همچنین سورنا بهزاد دیگر کاراته‌کار گیلانی توانست به مدال برنز این مسابقات دست یابد.
ریحانی خاطرنشان کرد:در رقابت‌های رده سنی نونهالان نیز،امیرمحمد پرهیزکار از گیلان در وزن منفی ۴۵ کیلوگرم با برتری برابر رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد و در وزن منفی ۳۵ کیلوگرم نیز، امیرعلی پرهیزکار توانست روی سکوی سوم قرار گیرد تا مدال برنز این مسابقات را کسب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.