کد خبر : 10949
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

مشاور وزیر صنعت تأکید کرد؛ ضرورت باز طراحی نظام حاکم بر بخش صنعت، معدن و تجارت کشور

مشاور وزیر صنعت تأکید کرد؛ ضرورت باز طراحی نظام حاکم بر بخش صنعت، معدن و تجارت کشور
برای تحقق برنامه‌ها و اهداف نیازمند همدلی و هم افزایی همه دستگاه‌ها هستیم.

به گزارش پویشگران گیل:
مشاور وزیر صمت با اشاره به تعریف ۱۰۰ پروژه در این وزارتخانه، گفت: برای اجرای این پروژه ها نیازمند ریل گذاری و بازطراحی نظام حاکم بر حوزه صمت هستیم.
شهاب جنابی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، اظهار کرد: حوزه صنعت، معدن و تجارت بخش مهم در کشور بوده و از اهمیت ویژه ای در حوزه مأموریتی و اثرگذاری در زندگی مردم برخوردار است.
وی با بیان اینکه مجموعه وزارتخانه در این دوره ۱۰۰ پروژه تعریف کرده است، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها و طرح‌های صنعتی نیازمند ریل گذاری و باز طراحی نظام حکمرانی در بخش صنعت، معدن و تجارت هستیم.
جنابی با تاکید بر اینکه ادارات کل صمت استان‌ها از اهمیت بالایی در بحث خدمات رسانی به مردم برخوردار هستند، اضافه کرد: به همین سبب مدیران استانی سازمان صمت مسئولیت سنگینی در راستای رفع دغدغه‌های فعالان اقتصادی و کسب و کار آنها بر دوش دارد.
وی با اشاره به اینکه رویکرد پاسخگویی و تلاش برای رفع مشکلات باید در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: برای تحقق برنامه‌ها و اهداف نیازمند همدلی و هم افزایی همه دستگاه‌ها هستیم.
در پایان این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و زحمات «فرهاد دلق پوش» رئیس سابق سازمان صمت استان گیلان، «تیمور پورحیدری» به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.