کد خبر : 29327
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۱۹

به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی؛

تدوام جریان‌سازی رسانه‌ای در راستای تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور

تدوام جریان‌سازی رسانه‌ای در راستای تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور
گردهمایی روابط‌عمومی‌های سازمان بنادر و دریانوردی به میزبانی بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌ عمومی، گردهمایی مدیران روابط‌عمومی‌های بنادر کشور، با تاکید بر تدوام جریان سازی رسانه‌ای در راستای تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور و حرکت در مسیر روابط عمومی نوین در بندر انزلی برگزار شد.
در این نشست یکروزه با شعار” روابط‌ عمومی؛ فراتر از اطلاع‌ رسانی ، محمدعلی اصل سعیدی‌پور، مدیر ارتباطات و بین‌الملل سازمان بر تدوام جریان سازی رسانه‌ای در راستای تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور ابلاغی مقام معظم رهبری در سال جاری تاکید نمود.
مدیر ارتباطات و بین‌الملل سازمان بنادرودریانوردی در این نشست همچنین بهبود و ارتقای جایگاه روابط عمومی در ساختار تشکیلاتی سازمان را یکی از برنامه‌های آتی حوزه ارتباطی عنوان کرد.
وی فعالیت‌های روابط‌عمومی بنادر را قابل قبول دانست و تامین تجهیزات سمعی و بصری بنادر و ستاد را یکی از راهکارهای توسعه ‌ای برشمرد.
به گفته سعیدی‌پور، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مهارت افزایی کارشناسان روابط‌ عمومی‌ها،برگزاری تور رسانه‌ای به بنادر و برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت پوشش خبری سفر و بازدید مقامات عالی رتبه کشوری از روند فعالیت‌های بنادر را از دیگر اهداف حوزه ارتباطات در سال جاری خواهد بود.
سعیدی‌پور همچنین برگزاری دوره‌ای ارتباطات، اطلاع رسانی و اصول خبرنویسی برای کارشناسان روابط عمومی ستاد و بنادر؛پیگیری جذب نیروهای متخصص و دارای مهارت روابط عمومی و ارتباطات و  هماهنگی و پیگیری جهت حضور مسؤلان روابط عمومی و ارتباطات در نمایشگاه‌های خارجی را دیگر رویکردهای آتی مدیریت ارتباطات سازمان در سال ۱۴۰۳ عنوان نمود.
مجید فدایی رییس اداره ارتباطات سازمان بنادر و‌دریانوردی نیز گزارشی از عملکرد اطلاع‌ رسانی و تولید اخبار و‌ محتوای صوتی و تصویری سازمان ارائه و نکات و‌ نقطه نظرات تخصصی خود درخصوص تولید محتوا، اطلاع رسانی،ارتباط با رسانه‌ها و تشریفات و‌ تبلیغات سازمان ارائه کرد.

علی منتصر کوهساری؛ معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌های کارکنان روابط عمومی‌های بنادر و سازمان، بر ضرورت ارتقای تعاملات بخش‌های مختلف سازمانی و روابط عمومی به منظور انعکاس عملکردها و اقدامات شاخص تاکید نمود.

 

منبع:روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.