کد خبر : 7891
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

مدیرعامل آبفای گیلان: پروژه رینگ آبرسانی لنگرود در ۳ فاز در حال اجراست

مدیرعامل آبفای گیلان: پروژه رینگ آبرسانی لنگرود در ۳ فاز در حال اجراست
اصلاح، بازسازی و تجهیز ایستگاه پمپاژ تأسیسات آبرسانی لیلاکوه لنگرود به عنوان مهم‌ترین تأسیسات آبرسانی شهر لنگرود، کومله، شلمان، چاف، چمخاله و روستاهای مجاور نیز در حال اجرا می‌باشد.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل آبفای گیلان اهم فعالیت‌های انجام شده به منظور رفع تنش آبی در شهرستان لنگرود را تشریح کرد و گفت: پروژه رینگ آبرسانی لنگرود در ۳ فاز در حال اجرا می‌باشد.
مدیرعامل آبفای گیلان اظهار کرد: پروژه رینگ آبرسانی لنگرود در ۳ فاز در حال اجراست، که فاز سوم این پروژه تکمیل و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت و باعث توزیع مناسب فشار آب شرب در نقاط انتهایی شبکه شهر شد و با اتمام اجرای ۲ فاز باقی مانده این پروژه، ظرفیت تامین آب شرب در نقاط مختلف شهرستان افزایش خواهد یافت.
مازیار علی‌پور تصریح کرد: همچنین با اجرای عملیات لوله‌گذاری به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر با لوله پلی‌اتیلن به سایز ۱۱۰ میلی متر از ایستگاه پمپاژ شلمان تا مخزن هوایی سیگارود و اتصال روستای کشت سرا به روستای سیگارود به طول ۸۵۰ متر، چاه آب روستای سیگارود بدلیل کدورت بالا از مدار بهره برداری خارج شد و مشترکین این روستا با اتصال به شبکه توزیع، از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.
علی‌پور در ادامه افزود: اصلاح، بازسازی و تجهیز ایستگاه پمپاژ تأسیسات آبرسانی لیلاکوه لنگرود به عنوان مهم‌ترین تأسیسات آبرسانی شهر لنگرود، کومله، شلمان، چاف، چمخاله و روستاهای مجاور نیز در حال اجرا می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.