کد خبر : 27473
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۵۷

فرمانده سپاه ناحیه فومن:

سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است

سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است
سرهنگ جعفری:محدودسازی سپاه از سوی دشمنان به دلیل پیشرفت‌هایش در عرصه‌های مختلف بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سرهنگ محسن جعفری با اشاره به نقش الگوساز سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف گفت: رویش سرداران بزرگ و شهدای عزیز در سپاه پاسداران به عنوان الگوی تمام عیار جامعه قلمداد می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه سپاه مظهر عدالت خواهی، ظلم ستیزی و استکبارستیزی است، گفت: سپاه آینه تمام نمای دفاع از مظلومین جهان است.

جعفری با بیان اینکه آرمان خواهی سپاه در دفاع از مظلومان همانند خاری در چشم جبهه استکبار است، اضافه کرد: اقتدار و صلابت سپاه سبب شده تا استکبار از این نیروی مردمی بهراسد.

وی به تشریح دستاوردهای سپاه در عرصه‌های مختلف پرداخت و افزود: سپاه در همه عرصه‌های فرهنگی،نظامی، اجتماعی و مقابله با جنگ نرم و سخت دشمن حضوری فعال و مؤثر دارد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به شاخصه‌های منحصر به فرد پاسداری در سپاه بیان کرد: عبودیت، معنویت، تقوا، ولایت محوری، غیرت دینی، تکلیف گرایی، بصیرت و اقدام به موقع، شریعت مداری و ارزش محوری تنها بخشی از شاخصه‌های پاسداری است.

جعفری با اشاره به اجرای مو به موی منویات مقام رهبری توسط پاسداران افزود: پاسداران با زبان، با عمل و با تقدیم جانشان فریضه جهاد تبیین را به منصه ظهور می‌رسانند.

وی با اشاره به تقدیم بیش از ۳۰۰ هزار شهید گلگون کفن افزود: شهدا جانشان را فدا کردند تا یک وجب از این خاک به دست دشمن نرسد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به تعبیر رهبر معظم در خصوص سپاه بیان نمود: سپاه پاسداران نیروی مطالبه گر، تأثیرگذار و مردمی است.

جعفری با بیان اینکه سپاه خودش را جان برکف و فدایی مردم می‌داند، گفت: حضور میدانی پاسداران در عرصه‌های مختلف نظیر سیل، زلزله و دیگر بخش‌ها در خط مقدم بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسدار انقلاب اسلامی است، افزود: سپاه حامی و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ ناب است، گفت: فرهنگ مقاومت نماد و الگوی طلایی است که به دنیا صادر شده است.

جعفری، پیشرفت‌های سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف را وصف ناشدنی خواند و بیان نمود: محدودسازی سپاه از سوی دشمنان به دلیل پیشرفت‌هایش در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است، افزود: دستاوردهای سپاه مایه اقتدار، آبرو و عزت مندی انقلاب اسلامی است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است، گفت:پاسداران و بسیجیان با اقتدار گوش به فرمان ولی و رهبر خود هستند و خدمت به مردم را در سرلوحه امور خود قرار داده‌اند.

 

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.