کد خبر : 27184
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۱۳

رئیس هیات وزنه برداری گیلان:

وزنه برداری گیلان توانست مدال جهانی کسب کند

وزنه برداری گیلان توانست مدال جهانی کسب کند
محرابی:سال گذشته رشته وزنه‌برداری استان یکی از بهترین دوران‌های خود را تجربه نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مسعود محرابی گفت: بیش از نیمی از این مدال‌ها طلا بود و و برای سال جاری نیز افقی روشن پیش روی این رشته در گیلان قرار دارد.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان افزود: کسب این تعداد مدال در یک ورزش تخصصی طی یک سال مطلوب است و می‌توان گفت که نتایج و زحمات وزنه‌برداران گیلانی راضی‌کننده بوده و نمره قابل قبولی را می‌توان برای تلاش آنان درنظر گرفت و امید است سال آینده مقام و مدال‌های بیشتری کسب کنند.

وی گفت: البته طی سال گذشته سه میزبانی کشوری داشتیم که این میزبانی‌ها مربوط به مسابقات لیگ وزنه برداری جوانان پسر، لیگ وزنه برداری بزرگسالان مردان و نخستین دوره لیگ وزنه برداری باشگاه‌‌های بانوان کشور بود.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان افزود: همچنین پارسال ۱۵ به مسابقات مختلف وزنه‌برداری در رده‌های سنی گوناگون در هر ۲ بخش بانوان و مردان اعزام داشتیم ودر تمامی آنها با اکثر نفرات حضور یافتیم.

محرابی به کسب مدال طلای جهانی طی سال گذشته نیز اشاره و بیان نمود: پس از حدود یک دهه وزنه برداری گیلان توانست مدال جهانی کسب کند و آریا پایدار از استان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان موفق به کسب مقام قهرمانی و تصاحب سه مدال طلا شد.

کمک مربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور ادامه داد: حضور مربیان گیلانی در تیمهای ملی آقایان و بانوان نیز یکی دیگر از موفقیت‌های این رشته در گیلان بود که می‌توان به حضور سیدهادی پانیزوان به عنوان سرمربی تیمهای ملی نوجوانان و جوانان و حضور ساقی سپاسگزار به عنوان مربی تیم ملی بانوان اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: چند دوره آموزشی نیز در بخش‌های داوری و مربیگری برگزار شد و از سوی دیگر داوران گیلانی نیز در رقابت‌های مختلف کشوری حضور چشمگیر و فعالی داشتند ضمن آنکه برپایی دوره‌های آموزشی در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان اظهار کرد: پارسال برای نخستین بار لیگ وزنه‌برداری گیلان برگزار شد، ضمن اینکه جذب اسپانسر(سرمایه‌گذار مالی) نیز از دیگر اقدامات موثر این هیات بود که باعث شد تا مقام‌های ارزنده‌ای همچون نایب قهرمانی نخستین دوره لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های بانوان کشور را کسب کنیم.

محرابی به مهمترین برنامه‌های هیات وزنه‌برداری گیلان طی سال‌جاری اشاره کرد و افزود: طی تعامل با آموزش و پرورش و همکاری با سایر ارگان‌ها و نهادها برای استعدادیابی برنامه‌ریزی می کنیم زیرا پتانسیل مناسبی در گیلان در رشته وزنه‌برداری وجود دارد.

وی بیان کرد: همچنین عقد قرارداد با دانشگاه‌ها و نیروهای نظامی از دیگر برنامه‌های مهم هیات وزنه برداری است که در سال جاری این امر با تلاش بیشتری پیگیری می‌شود تا ورزشکاران بیشتری جذب این رشته شوند ضمن آنکه به طور حتم استعدادهای مناسبی نیز کشف خواهند شد.

وی خاطرنشان نمود: تعامل و همدلی بسیار خوبی در هیات وزنه‌برداری وجود دارد و امید است با حمایت‌های بیشتر فدراسیون و اداره ورزش و جوانان گیلان بتوانیم نتایج ارزشمند و بهتری کسب کنیم، ضمن اینکه سال گذشته نیز فدراسیون و اداره ورزش و جوانان گیلان تعامل و همکاری مناسبی با این هیات داشتند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.