کد خبر : 26317
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۵۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان خبر داد؛

ورود حدود یک میلیون و۲۰۰ هزار وسیله نقلیه به گیلان از آغاز طرح نوروزی

ورود حدود یک میلیون و۲۰۰ هزار وسیله نقلیه به گیلان از آغاز طرح نوروزی
نیک‌فهم:بیشترین میزان خروجی از طریق محور چابکسر – رامسر با میزان تردد ۲۲۲ هزار و ۱۷۵ وسیله نقلیه بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از ورود یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۶۵ وسیله‌ی نقلیه و خروج ۹۵۳ هزار و ۳۴۴ وسیله نقلیه از آغاز طرح نوروزی تا ساعت ۲۴ روز گذشته خبر داد.
غلامعلی نیک‌فهم با عنوان این که براساس آخرین آمار دریافتی از دستگاه‌های ترددشمار منصوبه در راه‌های مواصلاتی استان گیلان، یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۶۵ وسیله‌ی نقلیه از تاریخ ۲۴ اسفند سال گذشته لغایت ۸ فروردین ۱۴۰۳ وارد استان شده‌اند،افزود: ۹۵۳ هزار و ۳۴۴ وسیله نقلیه نیز از این بازه‌ی زمانی از استان خارج شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد کاهش در ورود به استان و ۹ درصد کاهش در خروج از استان را شاهدیم.
این مقام مسئول در ادامه گفت: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین – رشت با ۴۰۵ هزار و ۴۴۱ وسیله نقلیه و پس از آن نیز از محور رامسر – چابکسر با ۲۳۲ هزار و ۸۵۷ وسیله نقلیه صورت گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با اشاره به این که بیشترین میزان خروجی از طریق محور چابکسر – رامسر با میزان تردد ۲۲۲ هزار و ۱۷۵ وسیله نقلیه بوده است، خاطر نشان نمود: از ابتدای طرح نوروزی متوسط ساعتی تردد در محورهای مواصلاتی استان ۶۷۲ وسیله نقلیه در ساعت بوده که در این ایام بیشترین تردد در روز جمعه سوم فروردین ماه با متوسط ساعتی ۷۷۸ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.
گفتنی است از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان غیر از محورهای ورودی و خروجی استان) مربوط به محور امام زاده هاشم – تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۶ هزار و ۷۱۶ وسیله نقلیه در روز و پس از آن محور لاهیجان – لنگرود با متوسط تردد روزانه ۴۷ هزار و ۸۱ وسیله نقلیه در روز بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.