کد خبر : 26327
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۵۸

ابراز همدردی استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی روسیه

ابراز همدردی استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی روسیه
نماینده عالی دولت در گیلان با حضور در سرکنسولگری روسیه در رشت، حمله وحشیانه تروریستی در مسکو با خانواده جانباختگان این حمله تروریستی، دولت و مردم روسیه ابراز همدردی نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

اسدالله عباسی در دیدار با سرکنسول روسیه در رشت با محکوم کردن هرگونه عملیات تروریستی گفت: حمله ناجوانمردانه گروه تروریستی به شهروندان روسیه که عده زیادی از مردم این کشور را به خاک و خون کشید موجب تألم و تأثر مردم گیلان و ایران اسلامی شد.

وی با محکوم کردن این اقدام تروریستی افزود: ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان، این حادثه تلخ را به دولت و ملت روسیه تسلیت می‌گویم.

وی افزود: ایران اسلامی بارها مورد حملات تروریستی قرار گرفته است از جمله این حوادث حادثه تروریستی کرمان بود که ۸۴ نفر از مردم ما طی آن به شهادت رسیدند که این جنایات محکوم است.

استاندار گیلان تصریح کرد: طبق وظیفه در کنسولگری روسیه حضور یافته و طی یادداشتی مراتب همدردی خود و مردم گیلان را به مردم روسیه اعلام می‌کنیم.

وی یادآور شد: این اقدامات تروریستی تاثیری در ارتباطات کشورهای ایران و روسیه نداشته و ما با تقویت روابط در آینده با توجه به بهره‌برداری از کریدور شمال- جنوب موضوعات مشترک بین دو کشور را مورد بررسی قرار داده و بیش از پیش دنبال می کنیم.

استاندار گیلان همچنین با اهدای گل به سرکنسولگری روسیه در رشت، مراتب تسلیت خود و همچنین محکومیت این حادثه تروریستی را اعلام کرد.

سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت نیز در این دیدار با قدردانی از استاندار گیلان برای تسلیت و همدردی با مردم روسیه اظهار کرد: ایران خود نیز یکی از قربانیان تروریست است اما دشمنان بدانند این نوع اقدامات، اتحاد بیشتر ۲ کشور را بدنبال دارد و در آینده همکاری های اقتصادی ما بیشتر خواهد شد.

آندری وادوف تصریح کرد: استان‌های ولگا گراد و آستاراخان روسیه بیش از سایر استان‌های این کشور علاقمند همکاری با ایران هستند و ما مصمم تر برای توسعه زیرساخت‌های لجستیکی و همکاری‌های گسترده بین ۲ کشور هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.