کد خبر : 26250
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

همزمان با میلاد کریم اهل بیت و با حضور جمعی از اعضای محفل ادبی دکتر معین و شعرای گیلانی؛

برگزاری محفل شعرخوانی در بیت نماینده ولی فقیه در گیلان

برگزاری محفل شعرخوانی در بیت نماینده ولی فقیه در گیلان
تقدیر از شعرا و اعضای محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

در روز میلاد کریم اهل بیت،حضرت امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) اعضای محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان،جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت،با آیت‌الله رسول فلاحتی دیدار و به خوانش اشعار خود پرداختند.
همزمان با میلاد کریم اهل بیت،حضرت امام حسن مجتبی(ع) محفل شعرخوانی روز سه شنبه (7 فروردین) با حضور اعضای محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب استان، محمدمهدی نیازمند، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان؛ یاسر تقوی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس،مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی استان،صدا و سیمای مرکز گیلان و معاونین دستگاه‌های فرهنگی استان با حضور در بیت نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با آیت الله رسول فلاحتی دیدار کردند.
در این دیدار که با گفتگوی صمیمانه شعرا و مسئولین با نماینده ولی فقیه در گیلان آغاز شد، شعرای جوان و پیشکسوت در وصف امام حسن مجتبی(ع) و موضوعات دیگر به شعرخوانی پرداختند.
تقدیر از شعرا و اعضای محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان از دیگر محورهای برگزاری این نشست با آیت‌الله رسول فلاحتی در روز میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.