کد خبر : 26141
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۵۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان خبر داد؛

ورود بیش از ۸۸۸ هزار وسیله نقلیه به گیلان از آغاز طرح نوروزی تاکنون

ورود بیش از ۸۸۸ هزار وسیله نقلیه به گیلان از آغاز طرح نوروزی تاکنون
نیکفهم:بیشترین تردد در روز گذشته با متوسط ساعتی ۸۴۷ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از ورود ۸۸۸ هزار و ۴ وسیله‌ی نقلیه و خروج ۶۵۷ هزار و ۵۱۲ وسیله نقلیه از آغاز طرح نوروزی تا ساعت ۲۴ روز گذشته ۵ فروردین ماه خبر داد.

غلامعلی نیک‌فهم با عنوان این که بر اساس آخرین آمار دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار منصوبه در راه‌های مواصلاتی استان گیلان،  ۸۸۸ هزار وسیله‌ی نقلیه از تاریخ ۲۴ اسفند سال گذشته لغایت ۵ فروردین ۱۴۰۳ وارد استان شده‌اند،افزود: ۶۵۷ هزار و ۵۱۲  وسیله نقلیه نیز از این بازه‌ی زمانی از استان خارج شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کاهش در ورود به استان و ۱۲ درصد کاهش در خروج از استان را شاهدیم.

این مقام مسئول در ادامه گفت:از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین -رشت با ۴۴۸ هزار و ۸۴۸ وسیله نقلیه و پس از آن نیز از محور رامسر-چابکسر با ۲۶۹ هزار و ۲۶۳ وسیله نقلیه صورت گرفته است.

نیک فهم با اشاره به این که بیشترین میزان خروجی از طریق محور چابکسر – رامسر با میزان تردد ۲۶۹ هزار و ۲۶۳  وسیله نقلیه بوده است، خاطر نشان نمود: از ابتدای طرح نوروزی متوسط ساعتی تردد در محورهای مواصلاتی استان ۶۷۲ وسیله نقلیه در ساعت بوده که در این ایام بیشترین تردد در روز گذشته با متوسط ساعتی ۸۴۷ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

گفتنی است از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان غیر از محورهای ورودی و خروجی استان) مربوط به محور امام زاده هاشم – تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۰ هزار و ۶۵۰ وسیله نقلیه در روز و پس از آن آزادراه رشت – قزوین با متوسط تردد روزانه ۵۰ هزار و ۶۵۰ وسیله نقلیه در روز بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.