در چهارمین روز از بهار؛
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی پویشگران گیل:
مهمترین موضوعی که در اولویتکاری و برنامههای نظارت میدانی امروز مدیرعامل مورد تأکید وی قرار گرفته در زمینه کیفیت خدماترسانی و رفاه حال مسافرین و گردشگران در این ایام، بوده و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بر خاطره سازی و ایجاد لحظات خوش برای خانوادههای ایرانی که این منطقه را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب نموده اند تصریح کرد.
براساس این گزارش از ابتدای تشکیل ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه آزاد انزلی در ابتدای زمستان سال قبل تاکنون در حدود ۱۰ جلسه کاری و دهها برنامه بازدید میدانی توسط مدیرعامل،معاونین،مدیران و کارشناسان سازمان از نوع و کیفیت خدماترسانی در زمینههای مختلف هتلداری، فروش محصولات و کالاهای مختلف، رستورانها و سایر بخشها صورت گرفته که با همکاری تشکلهای بخش خصوصی،مجتمعهای تجاری-اداری منطقه به اجرا درآمده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
منبع: مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.