کد خبر : 25644
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

خودروهای هنجارشکن توقیف می‌شوند

خودروهای هنجارشکن توقیف می‌شوند
سردار حسین حسن‌پور:پلیس و دستگاه قضائی با هرگونه ناهنجاری در این شب قاطعانه برخورد خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سردار حسین حسن‌پور در اولین جلسه قرارگاه نوروزی ۱۴۰۳ که با حضور مسؤولان انتظامی در سالن کوثر ستاد انتظامی برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه انتظامی استان در انجام مأموریت‌های سازمانی بر استمرار آمادگی عملیاتی در انجام امورات محوله تاکید کرد.

وی به مأموریت‌های پیش روی انتظامی استان در تأمین نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال و همچنین ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود: پلیس مخالف شادی مردم نیست و با آمادگی کامل در راستای تأمین نظم و امنیت و برخورد با هنجارشکنان گام برداشته و خودروهای متخلفان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به مأموریت‌های گسترده پلیس و فراخوان‌های هدفمند دشمنان نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی برای برهم زدن نظم و امنیت و آرامش جامعه گفت: پلیس و دستگاه قضائی با هرگونه ناهنجاری در این شب قاطعانه برخورد خواهند نمود.

این مقام انتظامی تاکید بر اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست افزود: پلیس همراه مردم و برای حفظ جان مردم در صحنه حضور دارد.

سردار حسن پور در پایان با تاکید بر برخورد پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در ادامه از آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت شهروندان خبر داد و گفت: خودروهای هنجارشکن توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.