کد خبر : 25618
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی «نقش من در آینده‌ کشورم»

معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی «نقش من در آینده‌ کشورم»
مایشگاه آثار برگزیده فراخوان عکاسی«نقش من در آینده کشورم» در نگارخانه «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:
مسابقه در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و به‌منظور فرهنگ‌سازی و فراهم‌سازی زمینه‌های نقش‌آفرینی کودکان و نوجوانان در شایسته‌گزینی و نقش‌آفرینی در آینده‌ ایران اسلامی طرح‌ریزی و فراخوان‌شد.

این درحالی است که گروه‌های سنی ۱۲ تا ۲۰ سال، مخاطب این فراخوان‌ به‌شمار می‌رفتند  و درسایه  بهره‌گیری از نوآوری، نگاه نو و خلاقانه و با ارسال بیش از ۳۵۰ عکس برای مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، فضای هم‌دلی و حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی در قالب هنر عکاسی به‌تصویرکشیدند.

به‌گزینی آثار ارسالی توسط گروه داوری متشکل از: محمدرضا ستاره‌شناس،کارشناس ارشد سینما و مدرس دانشگاه و سیده‌ مریم حسینی، کارشناس هنری و رابط انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، ۱۵ عکس برگزیده این مسابقه را انتخاب‌ نمود.

برهمین‌اساس، «رها طالبی» و «معصومه هافی بالاگفشه» از بخش لشت‌نشای شهرستان رشت، «زهرا دلدار» از صومعه‌سرا، «سیده فاطمه ساجد سعادت» از رشت، «زهرا فخرایی» از فومن  و عرفان شریفی‌پور از تهران، به‌عنوان خالقان آثار برگزیده انتخاب‌ شدند.

داوران این مسابقه هم‌چنین، عکس‌های ارسالی «محمدصدرا روغنچیان» از رودسر، «علی عظیمی» از رفسنجان و «محمد بسربرده» و «نازنین زهرا امدادی» از سیاهکل را به همراه  تصاویر ارسالی «محمد پورعلی» از لاهیجان و  «عاطفه میرزایی» و «معصومه اناری»، به ترتیب از اراک، آثار برتر این مسابقه معرفی‌ نمودند.

لوح‌سپاس، جایزه و آثار چاپ‌شده عکاسان برتر، پس از برپایی نمایشگاه آثار برگزیده فراخوان عکاسی«نقش من در آینده کشورم» در نگارخانه «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت، برای برترین‌های این رویداد هنری و ارزشی ارسال‌ می‌شود.

منبع:روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.