کد خبر : 24876
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

تقدیر معاون آموزشی وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

تقدیر معاون آموزشی وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
معاون آموزشی وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به علت کسب امتیاز کامل در کارگروه‌های «مرجعیت علمی و آینده نگاری» و «همگرایی در تعالی علوم و فناوری‌های پیشرفته» تقدیر نمود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در ششمین نشست معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در هشتم اسفند سالجاری در محل سالن اجلاس وزارت بهداشت برگزار شد،از دکتر آشوبی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به علت کسب امتیاز کامل در کارگروه های «مرجعیت علمی و آینده نگاری» و «همگرایی در تعالی علوم و فناوری‌های پیشرفته» با اهدای لوح، تقدیر کرد.
متن لوح تقدیر بشرح زیر است:
جناب آقای دکتر محمدتقی آشوبی
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان
با سلام و احترام
 تلاش برای ارتقا کیفیت و بهره‌وری در نظام آموزش علوم پزشکی و دستیابی به تعالی و مرجعیت علمی از سیاست‌های کلان معاونت آموزشی است که در قالب برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره‌وری آموزش علوم پزشکی بیش از دو سال است که در تمامی دانشگاه /دانشکده‌های علوم پزشکی کشور در دست پیگیری و اجرا ست.
تعیین ده کارگروه تخصصی در هر کلان منطقه آمایشی و واگذاری مسئولیت هر کارگروه به یکی از دانشگاه/ دانشکده‌های علوم پزشکی به منظور بهره‌گیری از توان اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و نظرات اندیشمندان و خبرگان و رصد مستمر میزان پیشرفت برنامه جهت اطمینان از تحقق اهداف تعیین شده از رویکردهای نوین این برنامه است که نتایج و دستاوردهای مهم و ماندگاری برای نظام سلامت کشور به همراه داشته است.
با عنایت به واگذاری مسئولیت کارگروه‌های” مرجعیت علمی و آینده نگاری و همگرایی در تعالی علوم و فناوری‌های پیشرفته” کلان منطقه آمایشی یک به آن دانشگاه و کسب امتیاز کامل بر اساس نتایج پایش و ارزیابی عملکرد، بدین وسیله از زحمات و تلاش‌های ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم آن دانشگاه تشکر و قدردانی می‌گردد.
سلامتی و توفیق روز افزون جنابعالی و همکاران محترمتان را در خدمت به نظام سلامت کشور از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.