کد خبر : 23617
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر؛

آبرسانی به چهار روستای شهرستان لاهیجان

آبرسانی به چهار روستای شهرستان لاهیجان
پروژه آبرسانی به 4 روستای دهستان لیل شهرستان لاهیجان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

آیین مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به 4 روستای (فیدره، زمیدان، زمیدان پایین، سطلسر)دهستان لیل لاهیجان،مصادف با پنجمین روز از ایام مبارک دهه فجر، با حضور فکور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان، بخشی نژاد سرپرست فرمانداری لاهیجان، فرخی نماینده مردم شریف شهرستان لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، غلام‌پور معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان و هیئت همراه برگزار شد.
طی این مراسم پس از گلباران مزار شهدا، پروژه آبرسانی به ۴ روستای دهستان لیل به دست معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان افتتاح شد؛ فکور در سخنانش به پیشرفت های به وجود آمده پس از انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف از پزشکی تا سایر دستاوردها پرداخت.
بخشی‌پور فرماندار شهرستان لاهیجان نیز ضمن تبریک ایام و خیر مقدم به حضار؛با تاکید بر انتظار ۱۲ ساله مردم محروم از آب شرب این منطقه، افتتاح پروژه را سبب آسایش روستاییان برشمردند.
همچنین در ادامه،نماینده مردم شهرستان لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از افتتاح پروژه‌های اینچنین در سطح شهرستان بر مشارکت جمعی مردم در انتخابات مجلس تاکید داشت.
کامبیز اسمعیلی مدیر امور آبفای لاهیجان بیان داشت: شرکت آب و فاضلاب گیلان در ایام مبارک فجر 68 پروژه در 13 شهرستان گیلان را به بهره‌برداری و افتتاح می رساند، که پروژه آبرسانی به 4 روستای دهستان لیل لاهیجان یکی از پروژه‌های شاخص است.این پروژه جهت بهره‌مندی و تامین آب شرب با کیفیت و پایدار برای 2 هزار و 100 نفر جمعیت ساکن در روستاهای فیدره،زمیدان بالا،زمیدان پایین، سطلسر با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال از محل تامین صندوق اعتبارات توسعه ملی اجرای شد.
وی احداث 4 باب مخزن ذخیره آب شرب، توسعۀ شبکه توزیع به طول 20 کیلومتر و لوله گذاری خط انتقال به طول 5 کیلومتر را احجام عملیاتی این پروژه عنوان نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.