کد خبر : 22363
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

همکاری‌های علمی در حوزه فناوری‌های پزشکی انجام می‌شود

همکاری‌های علمی در حوزه فناوری‌های پزشکی انجام می‌شود
فراهم شدن همکاری‌های علمی در زمینه پژوهش‌های کاربردی در حوزه فناوری‌های پزشکی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

با امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری گیلان و شرکت فناور مسیحا التیام گستران امکان همکاری های علمی در زمینه پژوهش‌های کاربردی در حوزه فناوری‌های پزشکی، بصورت مشترک با حمایت پارک علم و فناوری گیلان فراهم شد.
این تفاهمنامه مشترک با هدف همکاری مشترک در کلیه زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری در حوزه فناوری‌های پزشکی با امضای دکتر عبدالله حاتم‌زاده، رییس پارک علم و فناوری گیلان و دکتر محمدرضا مبین، مدیرعامل شرکت فناور مسیحا التیام گستران منعقد شد.
در این تفاهمنامه به زمینه‌های مشترکی همچون،همکاری جهت کاربردی کردن تحقیقات کاربردی و طرح‌های خاتمه یافته مرتبط با پزشکی، دارویی و سلامت و نیز هماهنگی جهت تسهیل و تسریع اخذ مجوزهای مرتبط در حوزه زیست پزشکی و معاونت غذا و دارو؛ اشاره شده است.
انجام مشاوره‌ها در حوزه‌های ثبت اختراع، تجاری سازی، تاثیر بخشی پروژه‌های زیست پزشکی،تست‌های استاندارد و بالینی؛ از دیگر مواردی است که در این تفاهمنامه آمده است.
دکتر محمدرضا مبین به عنوان پژوهشگر برگزیده و فناور برتر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال گذشته معرفی شد و هم اکنون مدیرعامل شرکت فناور مسیحا التیام گستران می‌باشد.

 

منبع: روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.