کد خبر : 21648
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

اهدای ۱۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان مددجو در گیلان

اهدای ۱۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان مددجو در گیلان
اهرابی: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و دهه بصیرت ۱۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان مددجو در استان اهدا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:
عباس اهرابی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: زنده نگه داشتن و پاسداشت مکتب حاج قاسم سلیمانی یک وظیفه همگانی است و امسال تقارن سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه و اهمیت خاص روحیه ولایت مداری، خدمت خالصانه و مومنانه و اشاعه و ترویج پیام مقاومت است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه این نهاد در راستای بصیرت افزائی و بررسی نقش مکتب حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌های مختلفی را تدوین کرده است، افزود: برگزاری جلسات معرفتی در راستای تبیین اندیشه‌ها و بررسی ابعاد شخصیت سردار دل‌ها برای جامعه هدف یکی از این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ترویج، تبلیغ و اجرای طرح حامی یابی فرزندان اکرام و محسنین، برپایی میز خدمت جهادی، تداوم کمک‌های مومنانه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، عطرافشانی مزار مطهر شهدا و فضاسازی محیط اداری از دیگر برنامه‌های این نهاد در این ایام می‌باشد.

اهرابی با اشاره به برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن گفت: تکریم مادران شهدا، تقدیر از بانوان خیّر، حضور در خانه سالمندان و دلجویی از مادران تحت پوشش، خدمات ویژه به مادران نخبه تحت پوشش و برنامه‌هایی مختص همکاران زن شاغل در این نهاد، از اقدامات طی این هفته می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان اضافه کرد: همزمان با ۱۴۵۳ سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) تعداد ۱۴۵۳ خدمت مشاوره توسط کلینیک رُز برای مددجویان این نهاد ارائه می‌شود.

وی به برگزاری همایش مادر توانمند و کارگاه مهارت فرزندپروری طی هفته بزرگداشت مقام زن اشاره و افزود: به مناسبت این ایام فرخنده و بزرگ و دهه بصیرت ۱۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش اهدا خواهد شد.

 

منبع: روابط عمومی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.