کد خبر : 21351
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

برگزاری اولین رویداد TEDx خوراک و نوشیدنی شهر رشت

برگزاری اولین رویداد TEDx خوراک و نوشیدنی شهر رشت
رویداد TEDx به مجموعه ای از چندین سخنرانی افراد شاخص و متخصص در حوزه‌های گوناگون گفته می‌شود که ایده‌ها،تجربیات و دانش خود را با زبانی ساده و جذاب بیان می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

اولین رویداد TEDx در حوزه خوراک و نوشیدنی، به مناسبت روز رشت برگزار می‌شود.
این رویداد با حضور فعالان حوزه صنعت غذا بویژه مدیران رستوران‌ها،تالارها، کافه‌ها و کافی شاپ‌ها، هتل‌ها، مجتمع‌های پذیرای و گردشگری، روز ۱۲ دی در تالار مرکزی رشت برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، علاوه بر مدعوین مذکور، ۴ نفر از صاحبنظران و چهره‌های مطرح کشوری در حوزه خوراک و نوشیدنی به ارائه تجربیات و دستاوردهای خود در این برنامه خواهند پرداخت.
این گزارش می افزاید: علاقه مندان به حضور در این رویداد می‌توانند از طریق شماره‌های ثابت 01334245 و یا شماره تماس همراه 09361648642 جهت ثبت نام حضور در همایش اقدام نمایند.
رویداد TEDx به مجموعه ای از چندین سخنرانی افراد شاخص و متخصص در حوزه‌های گوناگون گفته می‌شود که ایده‌ها، تجربیات و دانش خود را با زبانی ساده و جذاب در قالب سخنرانی‌های کوتاه در اختیار همگان قرار می‌دهند و در کنار این سخنرانی‌ها، رخدادهای جانبی متفاوت برای شرکت کنندگان ارائه می‌شود که زمینه ساز مباحث و گفتگوهای بیشتر در راستای اهداف TEDx می‌باشد.

 

منبع:روابط عمومی گروه دانش بنیان کاشف

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.