کد خبر : 20598
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۴۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان؛

آغاز فصل زمستان،تداعی‌گر مجاهدت‌های راهداران غیوری است

آغاز فصل زمستان،تداعی‌گر مجاهدت‌های راهداران غیوری است
غلامعلی نیک فهم:هفته حمل و نقل ،رانندگان و راهداری فرصتی است جهت ارج نهادن به فعالین شبکه حمل و نقل جاده‌ای که به عنوان رکن زیربنایی اقتصاد می‌باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:
غلامعلی نیک‌فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل ،رانندگان و راهداری در پیامی آورده است: فرارسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری که در تقویم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران یادآور روز ٢۶ آذر ١٣۶٢ و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر جهاد تخلیه بنادر و لبیک گویی فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کشور به این ندای تاریخی است.
این روز فرصتی است جهت ارج نهادن به تلاش‌های فعالین شبکه حمل و نقل جاده‌ای که به عنوان رکن زیربنایی اقتصاد می‌باشند.
گرامیداشت این روز تاریخی در هفته منتهی به یکم دی ماه و آغاز فصل زمستان، تداعی‌گر مجاهدت‌های راهداران غیوری است که با تحمل سخت‌ترین شرایط، عزت ملی در انتهای باورشان دیده می‌شود، خادمان بی‌ادعایی که شبانه روز، هدف خود را بر پایه تامین ایمنی مسافران و کالا در جاده‌ها قرار داده‌اند.
بی‌شک موفقیت‌های امروز مرهون مساعی و کوشش‌های تک تک همکاران گرامی و خانواده‌های گرانقدر شان است که با درک شرایط سخت کاری، برای عزت و سربلندی ایران اسلامی گام بر می‌دارند.
اینجانب ضمن ارج نهادن به این خدمات دلسوزانه و تلاش‌های خالصانه یکایک شما عزیزان، هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را به فعالین شبکه حمل و نقل، اعم از مالکان ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر، رانندگان عزیز، راهداران زحمتکش و همکاران ارجمند در ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، صمیمانه تبریک عرض نموده و سلامت،سعادت و توفیق روز افزون شما بزرگواران در تداوم ارائه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از خداوند متعال خواستارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.