کد خبر : 20031
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

عضو شورای اسلامی شهر رشت:شهرداری رشت برای تالاب عینک میلیاردها تومان هزینه کرده است

عضو شورای اسلامی شهر رشت:شهرداری رشت برای تالاب عینک میلیاردها تومان هزینه کرده است
سماکچی:انتظار داریم اعتباری که در قالب لایحه برای خانه مطبوعات گیلان توسط شورای رشت مصوب می شود فقط برای خبرنگاران شهر رشت هزینه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، محسن سماکچی در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورا با اشاره به اینکه همراهی و حمایت از رسانه ها را وظایف خودمان می دانیم اظهار کرد: تقاضا دارم این اعتبار اگر قرار است مصوب شود برای رسانه‌ها و خبرنگاران رشت هزینه شود.
وی با بیان اینکه اعضای شورای رشت منتخب مردم رشت هستند،افزود: خبرنگاران رشتی باید از این حمایتی که توسط شورای رشت مصوب می‌شود بهره‌مند شوند.
سماکچی با اشاره به اینکه بخشی از اقدامات شورای رشت مربوط با مصوبات کمک‌های مالی شده است،تصریح کرد: لوایح این چنینی را به شورا می‌فرستند اما بعد اقدامات دیگر را به شورا اطلاع نمی‌دهند.
وی با انتقاد از اتفاقات رقم خورده پیرامون تالاب عینک رشت گفت: شهرداری رشت چندین میلیارد برای تالاب هزینه کرده است و حالا مدعی شده‌اند که سند تالاب عینک رشت به نام منابع طبیعی خورده است.
سماکچی با اشاره به اینکه چرا تمامی اتفاقات تلخ برای رشت رقم می‌خورد، افزود: چرا هیچ بودجه ملی برای رشت نمی‌آید،چرا خاموشی‌ها شامل حال مردم رشت است،مگر شهر رشت خارج از محدوده ایران است و در نهایت هم می‌گویند شورای رشت تاثیرگذارنیست.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مردم رشت برای پرداخت عوارضی‌ها و خلاف های ساختمانی با مشکلات فراوانی مواجه هستند، گفت: اعضای شورای رشت برای جذب سرمایه گذار تمام هم و غم خود را گذاشته اند اما چرا هر کاری که قرار است در رشت رقم بخورد نصفه و نیمه رها می‌شود و چرا سند تالاب عینک رشت که تا کنون میلیاردها تومان از بیت‌المال برای آن هزینه شده است یک شبه به دستگاه دیگری واگذار می‌شود و گویا دستهایی پشت پرده است که به دنبال رقم نخوردن اتفاقات خوبی در رشت نیست.
سماکچی با اشاره به اینکه تالاب عینک رشت بزرگترین تالاب آبی درون شهری در کشور است،افزود: از تمامی دستگاه‌ها تقاضا داریم که برای رفع مشکلات شهر چاره اندیشی کنند و یقینا هجوم مهاجرین به رشت نهایت طی ده سال آینده شهر را با گره‌ها و مشکلات متعدد مواجه می‌کند و از حالا باید برای این وضعیت چاره اندیشی شود.
با تصویب اعضای شورا با لایحه کمک مالی به خانه مطبوعات رشت موافقت شد و مقرر شد که این مبلغ که اهدایی شورای رشت است برای حمایت از خبرنگاران رشت هزینه شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.