کد خبر : 19775
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:تلاش برای سلامتی،نشاط و شادابی بازنشستگان در زمره فعالیت‌های سازمان قرار دارد

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:تلاش برای سلامتی،نشاط و شادابی بازنشستگان در زمره فعالیت‌های سازمان قرار دارد
تیم ورزشی کارکنان بازنشسته استان گیلان در المپیاد اخیر موفق به کسب مقام دومی رشته دارت ،مقام سومی رشته‌های شطرنج و چهارمی شنا شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

کیوان مرتضوی در دیدار با بازنشستگان عضو تیم اعزامی استان به المپیادهای ورزشی سازمانی،بر ساماندهی و برنامه ریزی منسجم برای فعالیت‌های ورزشی بازنشستگان در راستای تقویت روحیه و حفظ سلامتی و نشاط آنها تاکید نمود.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ضمن قدردانی از تلاش و دستاورد ارزنده تیم اعزامی به مسابقات کشوری، استان گیلان را دارای استعدادهای بسیار و توانمندی‌های فراوان در ورزش دانسته و از کسب مدال و عناوین قهرمانی توسط همکاران بازنشسته تجلیل نمود.
وی با اشاره به اینکه تلاش برای سلامتی و تندرستی با ورزش و ایجاد نشاط و شادابی و تقویت روحیه بازنشستگان در زمره اهداف سازمان قرار دارد،گفت: برنامه‌های نسیم سلامت و دوره‌های آموزشی ارتقاء سواد سلامت سالمندان و همچنین المپیادهای ورزشی از مصادیق بارز این رویکرد بوده و بر خود می‌بالیم که تیم‌های اعزامی استان در هر دو گروه کارگران و همکاران بازنشسته موفق به کسب عناوین قهرمانی و اعتلای نام گیلان در عرصه کشوری گردیدند.
ساماندهی بازنشستگان در رشته‌های ورزشی مختلف،برنامه ریزی منسجم و اتخاذ تدابیر لازم برای تداوم بخشیدن فعالیت‌های ورزشی و منوط نشدن آن به ایام مسابقات کشوری از موارد تاکید شده در این نشست بود.
شایان ذکر است تیم ورزشی کارکنان بازنشسته استان در المپیاد اخیر موفق به کسب مقام دومی رشته دارت ،مقام سومی رشته‌های شطرنج و چهارمی شنا گردید.

 

منیع:روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.