کد خبر : 19242
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

پلمب یک دندانپزشکی در گلسار رشت

پلمب یک دندانپزشکی در گلسار رشت
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت یک واحد پزشکی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پویشگران گیل:
سرهنگ علی حیدرخواه به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و استمرار و ادامه فعالیت‌های پلیس در راستای حفظ امنیت و سلامتی مردم تاکید کرد.
وی در ادامه گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، پس از اطمینان از فعالیت غیرمجاز موسسه دندانپزشکی در منطقه گلسار، دندانپزشکی غیرمجاز و متخلف را شناسایی کردند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: این مؤسسه دندانپزشکی که با تصدی‌گری و مدیریت خانمی ۳۲ساله اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی به صورت غیرمجاز به مردم می‌نمود، پلمب و از ادامه کار آن جلوگیری شد.
این مقام انتظامی افزود: متخلفان که با ارائه مجوز پزشکی افراد غیر اقدامات پزشکی انجام می‌دادند پس از جلوگیری از فعالیت به مرجع قضائی صالحه معرفی شدند.
سرهنگ حیدرخواه در پایان با بیان اینکه پلیس با افراد سودجو که سلامتی جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد قاطعانه خواهد کرد از مردم خواست، برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.