کد خبر : 18912
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

نماینده عالی دولت در خمام :خدمت به محرومین و نیازمندان همان مصداق خدمت در صحن مطهر حرم رضوی است

نماینده عالی دولت در خمام :خدمت به محرومین و نیازمندان همان مصداق خدمت در صحن مطهر حرم رضوی است
کمک‌های مومنانه که با دستور مقام معظم رهبری در سطح کشور انجام شد، امید را در اقشار آسیب‌پذیر جامعه زنده نموده است.

به گزارش پویشگران گیل:
نشست تبادل نظر و بررسی مسائل و موضوعات فرهنگی شهرستان خمام و استفاده از ظرفیت کانون خدمت رضوی در رفع مشکلات شهرستان به ویژه در حوزه آسیب‌های اجتماعی با حضور حسن آدمیت سرپرست فرمانداری شهرستان خمام، مدیر کانون خدمت رضوی و دیگر اعضای این کانون در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان خمام برگزار شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان خمام در این دیدار ضمن استماع گزارشی از نحوه فعالیت‌ها و خدمات کانون خدمت رضوی گفت:از ظرفیت‌های کانون خدمت رضوی با همدلی و کار جهادی جهت رفع مشکلات شهرستان خمام استفاده شود.
حسن آدمیت افزود: توفیق خدمت در حرم مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) افتخار بزرگی است و با توجه به خدمات ارزشمند این کانون در سطح شهرستان و با استفاده از ظرفیت‌های آن می‌توان با همدلی و کار جهادی در حل مشکلات شهرستان به خصوص در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فقر زدایی قدم‌های بزرگی برداشته شود.
وی ادامه داد: باید توجه داشت،خدمت در محله و منطقه همچون خدمت در آستان قدس رضوی ارزشمند است و نحوه خدمت و همیاری در سطح شهرستان خمام برای محرومین و نیازمندان همان مصداق خدمت در صحن مطهر حرم رضوی است.
فرماندار شهرستان خمام گفت: کمک‌های مومنانه که با دستور مقام معظم رهبری در سطح کشور انجام شد، امید را در اقشار آسیب‌پذیر جامعه زنده نموده و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و با عنایت به سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم در شهرستان خمام نیز کمک‌های مومنانه در اواخر سال جاری انجام خواهد شد که از ظرفیت‌های بسیار خوب کانون خدمت رضوی در راستای شناسایی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر شهرستان استفاده خواهد شد.
آدمیت افزود: شهرستان خمام در این امر پیشگام بوده و از دفتر کانون خدمت رضوی درخواست داریم تا با استفاده از توان جهادی و انقلابی خود ما را در این امر مهم یاری کنند.
نماینده عالی دولت در خمام در خصوص انتخابات گفت: این دوره از انتخابات نسبت به دوره گذشته متفاوت بوده چرا که رهبر فرزانه انقلاب در نیمه نخست سال چهار راهبرد اصلی که رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت برای حضور بیشتر مردم در این همایش ملی سیاسی است را مشخص کرده اند.
وی تاکید کرد: همه مسئولان امر باید برای تحقق این چهار راهبرد ارایه شده از سوی رهبر معظم انقلاب، به صورت جدی پای کار بیایند و با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهند که پای انقلاب هستند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان خمام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.