کد خبر : 18518
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

فراخوان ارسال مقاله به «سی و دومین کنفرانس اقتصاد پست و توزیع اتحادیه جهانی پست»

فراخوان ارسال مقاله به «سی و دومین کنفرانس اقتصاد پست و توزیع اتحادیه جهانی پست»
اتحاديه جهاني پست از دانشگاهيان‌، متخصصان صنعت و كارشناسان نهادهاي سياست‌گذار دعوت نموده است تا نسبت به ارسال خلاصه مقالات خود به سي و دومين كنفرانس اقتصاد پست و توزيع اقدام نمایند.

به گزارش پویشگران گیل:

سي و دومين كنفرانس اقتصاد پست و توزيع از 29 لغایت 31 مي 2024 در مقر اصلي اتحاديه جهاني پست برگزار خواهد شد.
براساس اعلام اتحاديه جهانی پست‌، كنفرانس اقتصاد پست و توزيع به‌عنوان يكي از بزرگ‌ترين گردهمايي‌هاي محققان‌، نهادهاي سياست‌گذار و مجريان كسب و كارهاي بخش‌هاي پست و توزيع‌، فرصت مناسبي براي اخذ ديدگاه‌ها و ايجاد ارتباطات بين رهبران اين صنعت و مشاركت در شكل‌گيري آينده خدمات پستي و توزيع خواهد بود.
در اين رويداد كه در سال 2024 با مشاركت اتحادیه جهانی پست برگزار خواهد شد‌، ذي‌نفعان مختلفي از نهادهاي سياست‌گذار كسب وكارها در بخش‌هاي پست و توزيع گردهم مي‌آيند و اعضاي برجسته كميسيون اروپا و مقامات ملي براي ارائه سخنراني هاي مهم و شركت در ميزگردها دعوت خواهند شد.
در اين كنفرانس طيف گسترده‌اي از موضوعات مختلف در حوزه های تحول در مقررات پستي‌، چالش‌هاي راهبردي و لجستيكي تجارت الكترونيك‌، ارائه‌دهندگان خدمات همگاني‌، خدمات همگاني اجباري‌، تامين بودجه خدمات همگاني اجباري‌، تأثير شیوع  ویروس کرونا بر سرويس هاي پستي و لجستيك‌، بازار امانات پستي‌، چالش‌هاي پايداري زيست محيطي‌، راهبردهاي قيمت گذاري و نوآوري در خدمات پستي و توزيع را پوشش مي‌دهد.
از این رو اتحادیه جهانی پست از دانشگاهيان‌، متخصصان صنعت و كارشناسان نهادهاي سياست‌گذار در سراسر دنیا دعوت نموده است تا مقالات خود را به این کنفرانس ارسال نمایند.
علاقمندان جهت ارسال مقاله به این کنفرانس‌ می توانند فايل word خلاصه مقاله خود  را به زبان انگليسي و بارعايت استانداردهاي بين‌المللي مقاله نويسي حداكثر تا تاريخ 15 آذر 1402 برای اعلام به اتحاديه جهانی پست به  صندوق پست الکترونیک دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست به نشانی pr@post.ir ارسال نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.