کد خبر : 18286
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

رئیس قرارگاه جوانی جمعیت شرکت ملی پست: فرهنگ سازی،مولفه خروج از بحران پیری جمعیت است

رئیس قرارگاه جوانی جمعیت شرکت ملی پست: فرهنگ سازی،مولفه خروج از بحران پیری جمعیت است
شریف زاده:اقدامات فرهنگی و توسعه آن در بین اقشار مختلف جامعه از مولفه‌های خروج از بحران پیری جمعیت و جوانگرایی در کشور است.

به گزارش پویشگران گیل:
نشست قرارگاه جوانی جمعیت با حضور سعید شریف زاده؛ رئیس قرارگاه و سایر اعضای قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد.
شریف‌زاده با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون جوانی جمعیت و فرزندآوری گفت: متاسفانه در دهه های اخیر جامعه در مسیر تبلیغات نادرست کاهش جمعیت و فرزند کمتر قرار گرفت که به دنبال آن  زنگ خطر پیری جمعیت در کشور به صدا در آمده است.
رئیس قرارگاه جوانی جمعیت شرکت ملی پست افزود: در مرحله نخست برای خروج از این بحران, باید با تدوین اقدامات فرهنگی و توسعه آن در بین همکاران در سطح شبکه گام های موثری برداریم.
وی با تاکید بر تهیه بسته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی‌های مستمر خاطرنشان کرد: تقویت حوزه دفتر ارتباطات از نظر مالی و امکانات برای تولید محتوای سمعی و بصری و انعکاس آن امری ضروری است.
شریف‌زاده از مدیران شبکه پستی خواست با طرح پیشنهادات و ایجاد راهکارهای موثر برای پیاده‌سازی اقدامات قرارگاه جوانی جمعیت مشارکت حداکثری داشته باشند تا این تکلیف شرعی و قانونی به نحوی شایسته در سطح شبکه پستی کشور پیاده سازی شود.
رئیس قرارگاه جوانی جمعیت شرکت ملی پست با اشاره به اینکه کشور در آستانه یک تهدید جدی قرار گرفته است، اضافه کرد: در این برهه حساس باید با الگوبرداری از فضای حاکم در جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس با همدلی، همراهی و تلطیف فضا با مشارکت تمامی اقشار جامعه از این بحران نیز با سربلندی خارج شویم.
وی به برگزاری مستمر جلسات کمیته جوانی جمعیت شرکت براساس تقویم مصوب اشاره و به بررسی عملکرد تمامی حوزه ها در اجرای مصوبات جلسات تاکید کرد.
حمیدرضا فتاح؛ دبیر  قرارگاه جوانی جمعیت گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سطح شبکه ارائه نمود.
در پایان هریک از اعضای قرارگاه  گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مربوط به خود را ارائه و  چالش‌های موجود در اجرای مصوبات و پیشنهادات خود در راستای رفع چالش‌ها را مطرح نمودند.

 

منبع:دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.