کد خبر : 17985
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان: برق‌دار شدن تمامی مشتركین آسیب‌دیده از وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان: برق‌دار شدن تمامی مشتركین آسیب‌دیده از وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها
مهدی زاده:اکیپ‌های توزیع برق گیلان با تجهیزات کامل مشغول فعالیت برای برق‌رسانی به مناطق آسیب دیده از سیل هستند.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با حضور در مناطق سیل زده استان ضمن برقراری هماهنگی برای اکیپ‌ها از برق دار شدن تمامی مشترکین آسیب دیده از وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها به استثناء قسمتی از مشترکین حوزه شهرستان فومن در مسیر گشت رودخان و روستای رشته رود امامزاده هاشم خبر داد.
وی گفت: به تعدادی از شبکه‌های توزیع برق در حریم طغیان رودخانه‌ها و سیل، آسیب جدی وارد شد که موجب قطع برخی از فیدرهای فشار متوسط گردید که با اعزام اکیپ‌های عملیاتی همگی فیدرهای فشار متوسط در کوتاهترین زمان ممکن برقدار گردیده است و  تنها قسمتی از انشعابی گشت رودخان از فیدر بیمارستان در فومن به تعداد سه ترانس بی برق می‌باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان تصریح کرد: این گونه حوادث طبیعی غیرمترقبه در نقاط مختلف جغرافیایی به وقوع می‌پیوندد و ضروری است در کمترین زمان زمان ممکن برای رفع مشکلات به وجود آمده اقدام شود.
مهدیزاده ضمن تشکر از صبر و بردباری مردم در شهرستان فومن،سیاهکل ،لاهیجان ،سنگر و قسمتی از مشترکین بخش امام‌زاده هاشم گفت: از دقایق اولیه وقوع سیل همکاران و اکیپ‌های عملیاتی به منطقه اعزام شدند و ابتدا نسبت به ایمن سازی مناطق شهری و مسکونی برای جلوگیری از برق گرفتگی اقدام کردند و همچنین همکاران پرتلاش به مناطق دارای خاموشی اعزام شدند تا تسریعا مناطق مذکور از نعمت روشنایی برق بهره مند شوند.
وی گفت: درحال حاضر و با توجه به تاریکی هوا نیز اکیپ‌های توزیع برق گیلان با تجهیزات کامل مشغول فعالیت برای برق‌رسانی به مناطق آسیب دیده از سیل هستند.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از زحمات تمامی کارکنان به ویژه اکیپ‌های عملیاتی تشکر کرد و اعلام کرد: همچنان تمرکز نیروها در شهرستان فومن وجود خواهد داشت تا درصورت نیاز اقدام سریع و فوری صورت پذیرد.
مهدی‌زاده در پایان گفت:رقم و میزان دقیق خسارات وارده به تاسیسات توزیع برق گیلان پس از برآوردهای اولیه اعلام خواهد شد.

 

منبع: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.