کد خبر : 17576
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان:ثبات امنیت،آزادگی و عظمت کشور مرهون فداکاری و جانفشانی‌‌ ایثارگران است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان:ثبات امنیت،آزادگی و عظمت کشور مرهون فداکاری و جانفشانی‌‌ ایثارگران است
حامد دائمی: از مسعود قلی‌زاده جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده وی به عنوان اسوه های صبر, ایثار و مقاومت با اهدای لوح و هدیه تجلیل کرد.

به گزارش پویشگران گیل:
مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به همراه محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل مسعود قلیزاده جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، ضمن دیدار با این یادگار ارزشمند جنگ تحمیلی و خانواده معزز ایشان، از رشادت‌های وی و همرزمانش در دفاع از میهن اسلامی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این دیدار گفت: ثبات امنیت، آزادگی و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری و جانفشانی‌‌های همه ایثارگران و خانواده آنهاست و ملت ایران به خوبی به عظمت کار آن بزرگواران آگاهی دارند.
مهندس دائمی افزود: ایثارگران در دفاع از ارزش‌ها با خلوص نیت همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و مردانه در برابر استکبار جهانی ایستادند.
وی با بیان اینکه جانبازان نمونه ی بارز ایثار و فداکاری هستند،گفت: این اسوه‌های ایثار و شهدای زنده نزد مردم و پروردگار متعال ماجورند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در این دیدار از مسعود قلی‌زاده جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده وی به عنوان اسوه های صبر، ایثار و مقاومت با اهدای لوح و هدیه تجلیل کرد.

منبع: روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.