کد خبر : 17293
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

مدیرکل پست گیلان:راه اندازی سرویس TDS سبب آگاهی مردم از زمان تحویل مرسوله خواهد شد

مدیرکل پست گیلان:راه اندازی سرویس TDS سبب آگاهی مردم از زمان تحویل مرسوله خواهد شد
هوشنگی: جذب ترافیک مرسولات محلی انبوه در شهرستان رودسر نمونه ای موفق در لجستیک مرسولات بومی محلی و افزایش ترافیک و درآمدی است.

به گزارش پویشگران گیل:
جلسه شورای اداری پست استان گیلان با حضور مدیرکل،رؤسای ادارات پست شهرستان‌ها ، رؤسا و  کارشناسان ستادی پست استان گیلان برگزار شد.
مدیرکل پست گیلان با قدردانی از زحمات کارکنان پست استان به منظور تحقق ترافیک و درآمد پیش‌بینی شده گفت:افزایش ترافیک، تضمین کننده وضع مطلوب فعلی است و بر پایش مستمر بازار موجود و جذب بازارهای جدید تاکید نمود.
هوشنگی رصد ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها و مقایسه آن با سایر استان‌های کشور، در راستای افزایش سهم مرسولات قراردادی و عقد قرارداد با فروشگاه‌های فعال تجارت الکترونیک را از الزامات مهم عملکرد روسای شهرستان‌ها در افزایش سهم ترافیکی دانست.
وی با اشاره به امکانات ایجاد شده توسط اولین واسط پستی در استان،بر ضرورت معرفی امکانات و امتیازات ایجاد شده توسط این واسط پستی در استان به مشاغل خرد و خانگی و تولید کنندگان صنایع دستی در شهرستان‌ها تاکید نمود.
مدیرکل پست استان گیلان جذب ترافیک مرسولات محلی انبوه در شهرستان رودسر را نمونه ای موفق در لجستیک مرسولات بومی محلی و افزایش ترافیک و درآمد دانست و خواستار تعمیم آن به سایر شهرستانها شد.
وی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت زمانبندی توزیع مرسولات قراردادهای کلان افزود: کلیه شهرستان‌ها مکلف به رعایت زمانبندی ابلاغی در توزیع قراردادهای کلان خواهند بود.
هوشنگی با اشاره به شاخص ضریب تعادل (نسبت درآمد به هزینه)، افزایش در آمد و کنترل هزینه را به منظور ارتقای این شاخص خواستار شد.
مدیرکل پست گیلان همچنین پیاده سازی آیتم تعیین زمانبندی مرسولات بر روی سامانه توزیع موزعین را از سرویس‌های جدید شرکت ملی پست دانست که با اجرای آن مشتریان از زمان تحویل مرسوله خود آگاه خواهند شد.
کارشناسان ستادی پست استان گیلان‌ نیز در این نشست نسبت به ارائه گزارش 6 ماهه از عملکرد شهرستان‌ها تحت مدیریت خود در شاخص‌های توزیع،ترافیک، میانگین نرخ و ضریب تعادل پرداخته و تصمیمات لازم برای بهبود عملکرد شهرستان‌ها در شاخص‌های مذکور اتخاذ گردید.

منبع: روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.