کد خبر : 17198
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۴

معاون وزیر ورزش و جوانان:گیلانی‌ها الگوی قهرمان پروری هستند

معاون وزیر ورزش و جوانان:گیلانی‌ها الگوی قهرمان پروری هستند
دکتر فیروزی:عدم رسمیت شناختن و رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی نشان دهنده روحیه پهلوانی و آزادمردی شیر مردان ایرانی است.
به گزارش پویشگران گیل:
دکتر فیروزی در همایش افتتاحیه نمایشگاه عزت و پیشرفت در رشت، اظهار کرد: ورزشکاران گیلانی در مسابقات آسیایی خوش درخشیدند و مایه افتخار و سربلندی ایران و گیلان شدند.
وی با محکومیت جنایت صهیونیسم جهانی علیه مردم غزه و فلسطین افزود: جامعه ورزشی انزجار و نفرت خویش را نسبت به رژیم کودک کش و جعلی صهیونیست ابراز داشتند و به اقدامات جنایتکارانه آنها علیه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان دادند.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به عدم رسمیت شناسی ورزشکاران اسرائیلی توسط ملی پوشان ایران در عرصه‌های مختلف، بیان کرد: عدم رسمیت شناسی ورزشکاران اسرائیلی توسط ورزشکاران ایرانی یک پیام مهم را به آزادی خواهان دنیا داد آن هم جعلی بودن و جنایت کار بودن این رژیم است.
فیروزی با اشاره به روحیه پهلوانی و آزادگی ورزشکاران ایرانی، اضافه کرد: عدم رسمیت شناختن و رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی نشان دهنده روحیه پهلوانی و آزادمردی شیر مردان ایرانی است.
وی با اشاره به عملکرد قابل قبول کاروان ورزشی ایران در مسابقات آسیایی، افزود: کاروان ورزشی ایران با کسب ۵۴ مدال طلا، نقره و برنز، هفتم آسیا شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سهم ارزشمند گیلان در قهرمانی مسابقات آسیایی، بیان کرد: یک هفتم مدال‌های آسیایی توسط گیلانی‌ها کسب شده است که نشان دهنده استعدادیابی درست و اصولی در این استان است.
فیروزی با بیان اینکه گیلان یکی از قطب‌های ورزش کشور است، گفت: ورزش گیلان از مسیر استعدادیابی و قهرمان پروری می‌گذرد.
وی با تاکید بر لزوم توجه خانواده‌ها به امروز ورزش فرزندانشان، افزود: نقش خانواده‌ها در شناسایی استعدادهای ورزشی جوانان محوری و تعیین کننده است.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه گیلانی‌ها الگوی قهرمان پروری هستند، گفت: فرهنگ قهرمان پروری و پهلوان پروری در گوشت و خون مردم این دیار آمیخته شده است.
منبع:پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.