کد خبر : 17174
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

پایان مسابقات تنیس روی میز کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در رشت

پایان مسابقات تنیس روی میز کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در رشت
رقابت‌های هفدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با ورزشکاران 23 استان در رشت انجام شد.

به گزارش پویشگران گیل:

هفدهمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.
در این دوره از رقابت‌های یکروزه، ۸۶ ورزشکار از 23 استان حضور یافتند که در ۲ رده سنی زیر ۴۵ سال و بالای ۴۵ سال به میزبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت‌ها و در رده سنی زیر ۴۵ سال, رضا محجور از استان خراسان شمالی با غلبه برابر رقبای خود به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت. همچنین ابراهیم فرخ وصال از ایلام به مقام نایب قهرمانی این رده سنی رسید, ایمان صفری از مازندران و سیدبهنام جلالی از خراسان رضوی به طور مشترک در مکان سوم رقابتهای تنیس روی میز کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور قرار گرفتند.
رقابت‌های رده سنی بالای ۴۵ سال نیز، امین نادری از استان لرستان حریفان خود را شکست داد و عنوان نخست این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.
همچنین غلامرضا قلی زاده از اردبیل در مکان دوم قرار گرفت،کورش هدایتی از گیلان و رحیم صفری از آذربایجان شرقی به طور مشترک عنوان سوم این مسابقات را تصاحب کردند. در پایان از سوی مسئولان برگزاری این رقابتها به نفرات اول تا سوم هفدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، حکم، تندیس قهرمانی و همچنین جوایزی اهدا شد.

 

منبع: روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.