کد خبر : 16937
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

دکتر محمد مظفر،دبیر علمی انجمن جراحان عروق ایران: دوران سخت کرونا فرصتی بود برای افزایش و تداوم پیشرفت علمی انجمن

دکتر محمد مظفر،دبیر علمی انجمن جراحان عروق ایران: دوران سخت کرونا فرصتی بود برای افزایش و تداوم پیشرفت علمی انجمن
دکتر محمد مظفر، دبیر علمی انجمن جراحان عروق ایران، دوران سخت کرونا را فرصتی برای افزایش همکاری اعضا و تداوم پیشرفت علمی انجمن عنوان کرد.
به گزارش پویشگران گیل:
دکتر محمد مظفر، دبیر علمی انجمن جراحان عروق ایران، در مراسم افتتاحیه‌ی کنگره میان‌دوره‌ای این انجمن، دوران سخت کرونا را فرصتی برای افزایش همکاری اعضا و تداوم پیشرفت علمی انجمن  عنوان کرد.
دکتر مظفر با اشاره به  فعالیت‌های انجمن در دوران کرونا اظهار داشت: گرچه در دوران سخت کرونا و وجود محدودیت‌ها، امکان برگزاری کنگره‌ها و سمینارهای حضوری  وجود نداشت، اما به همت تمام اعضاء، وبینارهای متعدد و متنوعی برگزار شد.
دبیر علمی انجمن جراحان عروق ایران، بهره‌مندی از سخنرانان خارجی و ایرانیان خارج از کشور را از مزایای وبینارها عنوان کرد و افزود: اولین وبینار برگزار شده در دوران کرونا، وبینار انوریسم‌های توراسیک و توراکوابدومینال بود که استقبال خوبی از آن شد و بسیار مثمر ثمر بود.
 دکتر مظفر به وبینارهای مشترک انجمن عروق ایران و جامعه جراحان ایران اشاره کرد و گفت: در وبینار ترومای نافذ با که مشارکت جامعه جراحان برگزار شد، دکتر ظفرقندی ،رئیس انجمن جراحان عروق ایران نیز حضور داشتند.
در پایان، دبیر علمی انجمن جراحان عروق ایران ضمن برشمردن فعالیت‌های این انجمن از مشارکت فعال اعضا در حفظ پویایی دانش این انجمن خبر داد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.